Baza wiedzy – Strona 3 – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Baza wiedzy
Zapraszamy do lektury artykułów przygotowanych przez ekspertów współpracujących z goldentraining.pl
autor: Katarzyna Białogłowicz-Bajołek

Społeczności lokalne stanowią jedną z podstaw ustroju demokratycznego, gdyż jego kluczowym elementem jest aktywne uczestnictwo obywateli w zarządzaniu sprawami publicznymi. Po okresie przemian ustrojowych w Polsce zaobserwowano wyraźny wzrost liczby i aktywności podmiotów trzeciego sektora; działając w różnorodnych obszarach, nierzadko prowadzą one działalność pokrywającą się z zadaniami publicznymi, realizowanymi przez jednostki samorządu terytorialnego. Czy możliwe […]

autor: Agnieszka Pilińska-Kępowicz

W dzisiejszych czasach słowo zarządzanie używane jest do wszystkich obszarów działalności danej organizacji zarządzamy stresem, czasem, konfliktem, projektami, zespołem czy ludźmi w organizacji. Zatem czy aby na pewno nie nadużywamy słowa „zarządzanie” do działań, które z zarządzaniem nie mają nic wspólnego? A jak słowo zarządzanie odnosi się do szkoleń? Co powinno się wydarzyć w organizacji, […]

autor: Agnieszka Pilińska-Kępowicz

W obecnych czasach wiemy już bardzo dużo na temat różnych metod selekcji, a różne organizacje prześcigają się w stosowaniu tych najbardziej zaawansowanych w każdym przypadku chcąc udowodnić na jakim wysokim poziomie działa ich komórka HR. Czy zatem zawsze powinniśmy stosować np. Assessment Centre, kiedy poszukujemy kandydatów na proste stanowiska w organizacji i czy tą metodę […]

autor: Radosław Hancewicz

System opisów i wartościowania stanowisk pracy budzi w administracji publicznej spore emocje. W służbie cywilnej jest obecny od 2007 roku, w sądach wdrażany jest obecnie, choć z różną dynamiką, a w administracji samorządowej wszystko zależy od lokalnych włodarzy, którzy mają w tym zakresie swobodę i z których niektórzy decydują się na jego stosowanie. Dlaczego jest […]

Nasi zadowoleni klienci