Magdalena Robak – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Magdalena Robak
Trener, konsultant od 1997 roku. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Psycholog organizacji i pracy, członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych international Project Management Association.
O ekspercie

Jako trener podczas swoich szkoleń pomaga doskonalić kompetencje osobiste, społeczne i zawodowe pracowników i ich szefów. Od 2007 roku jest doradcą MMŚP w obszarze doskonalenia polityki personalnej (podejście kompetencyjne), jakości kontaktu z Klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz jakości zarządzania. Od 2004 roku związana z projektami dofinansowanymi z funduszy UE (diagnoza potrzeb na potrzeby wniosków, badania w zakresie równości płci oraz zarządzania wiekiem, szkolenia, ewaluacja projektów). W swojej pracy zawodowej łączy wiedzę psychologiczną z twardszymi narzędziami biznesowymi np. zarządzanie przez cele czy elementy zarządzania jakością.

W ramach prowadzonych szkoleń zajmuje się m.in:

  • doskonaleniem kompetencji menedżerskich i przywódczych (skuteczne realizowanie procesu kierowania w trójkącie Wyniki – Procesy – Ludzie),
  • rozwojem kompetencji osobistych, społecznych i zawodowych, wspomagających efektywność w miejscu pracy… i nie tylko (np: rozwiązywanie konfliktów, budowanie postawy asertywnej i komunikacja asertywna, komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, budowanie współpracy wewnętrznej i zewnętrznej),
  • doskonaleniem kompetencji związanych ze sprzedażą doradczą, negocjacjami i budowaniem jakości obsługi Klientów (w tym kontakt w sytuacjach trudnych).

W ramach działań doradczych pomaga:

  • doskonalić procesy zarządzania zespołem i firmą (w tym dzięki wdrożeniu odpowiednio dopasowanego zarządzania przez cele, zarządzania przez wartości),
  • usprawniać procesy związane z jakością współpracy (doskonalenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego i zewnętrznego, budowanie standardów, narzędzia wspierające podejście ISO czy BSC),
  • wdrażać kompetencyjne podejście do zarządzania ludźmi i ich potencjałem (rekrutacja i selekcja oparta o metodologię assessment center, systemy ocen pracowniczych, coachingowe podejście do zarządzania); jestem także współtwórcą autorskiego e-systemu badania kompetencji pracowniczych i organizacyjnych w modelu 360 stopni.
Napisz do eksperta
captcha

Nasi zadowoleni klienci