Radosław Hancewicz – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Radosław Hancewicz
Prawnik, urzędnik służby cywilnej, trener. Twórca licznych programów szkoleniowych przeznaczonych dla administracji publicznej.
O ekspercie

Autor poradnika dla trenerów chcących efektywnie szkolić administrację publiczną „Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów”, oraz poradników „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie” i „Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania”, który już pierwszego dnia sprzedaży wszedł na listę bestsellerów wydawnictwa.Współpracuje z wieloma instytucjami publicznymi, w tym z jednostkami wymiaru sprawiedliwości, a także uczelniami.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w instytucjach publicznych, wdrażania standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej, zarządzania w administracji.

W oparciu o własny, autorski program „Efektywny kierownik kluczem do sukcesu instytucji publicznej”, obejmujący m.in. zagadnienia z zakresu planowania, motywowania, przywództwa, budowy zespołów oraz komunikacji w nich w warunkach polskiej administracji, szkoli kadrę kierowniczą polskich instytucji publicznych.

Od 2007 r. wykładowca zajmujący się tematyką efektywnej komunikacji na Podyplomowych Studiach Rachunkowości i Audytu Wewnętrznego w Jednostkach Sektora Publicznego na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.

Specjalista z zakresu opisów i wartościowania stanowisk pracy oraz ocen okresowych w Służbie Cywilnej. Tworzy autorskie systemy ocen pracowniczych.

Prowadzi także szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i radzenia sobie z trudnym klientem w urzędzie, public relations, budowy wizerunku, autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i wystąpień publicznych.

Napisz do eksperta
captcha

Nasi zadowoleni klienci