Termin szkolenia gwarantowany

Poznań, 29.05.2018 r., koszt udziału od 490 zł (w godz. 09:30-15:30)

Cel

Celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych standardów pracy profesjonalnej sekretarki w administracji publicznej oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu obsługi klienta szczególnie trudnego. Dodatkowo przedstawiony zostanie aspekt budowy kultury organizacyjnej w oparciu o najwyższe standardy obsługi klienta.

Metodyka

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową z wykorzystaniem:

  • ćwiczeń indywidualnych,
  • ćwiczeń grupowych,
  • burzy mózgów,
  • case studies,
  • odgrywaniem ról,
  • zastosowanie technik multimedialnych w formie dyskusji.
Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek i asystentek mających kontakty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym zgłaszającym się do Urzędu oraz dla wszystkich innych osób obsługujących trudnych klientów w administracji publicznej.

Prowadzący
Agnieszka Pilińska-Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.

więcej
Kolejny termin szkolenia
25.05.2018 Profesjonalna obsługa sekretariatu w administracji publicznej oraz radzenie sobie z trudnym klientem Warszawa Agnieszka Pilińska-Kępowicz Termin szkolenia gwarantowany
28.05.2018 Profesjonalna obsługa sekretariatu w administracji publicznej oraz radzenie sobie z trudnym klientem Wrocław Agnieszka Pilińska-Kępowicz Termin szkolenia gwarantowany
11.06.2018 Profesjonalna obsługa sekretariatu w administracji publicznej oraz radzenie sobie z trudnym klientem Katowice Agnieszka Pilińska-Kępowicz Termin szkolenia gwarantowany
09:00-09:30 rejestracja uczestników, przerwa kawowa
09:30-10:50

Szef i sekretarka – zasady współpracy:

  • współpraca z szefem,
  • organizacja rozmów wewnętrznych,
  • kiedy sekretarka wchodzi do gabinetu,
  • samodzielność sekretarki.

Sekretarka i współpracownicy szefa – zasady współpracy:

  • miejsce sekretariatu,
  • sekretarka jako źródło informacji,
  • współpracownik w sekretariacie,
  • konflikty, umiejętność radzenia sobie ze stresem.
10:50-11:00 przerwa kawowa
11:00-12:30

Organizacja pracy w sekretariacie:

  • podstawowe narzędzia pracy,
  • goście dyrektora,
  • samodzielność sekretarki,
  • wygląd i maniery sekretarki,
  • wyposażenie,
  • ustawienie mebli,
  • biblioteczka podręczna.

Zakres obowiązków sekretarki:

  • obieg korespondencji,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych,
  • przekazywanie informacji oraz korespondencja elektroniczna,
  • organizacja przyjęć, konferencji, spotkań,
  • wyjazdy służbowe szefa,
  • przyjmowanie delegacji zagranicznych.
12:30-13:00 przerwa obiadowa
13:00-14:20

Pisma urzędowe:

  • struktura pisma,
  • treść pisma,
  • zasady pisania pism.

Omówienie sposobów radzenia sobie z trudnym klientem:

  • typy trudnych klientów,
  • metody radzenia sobie z trudnym klientem,
  • jak wykorzystać niezadowolenie klienta,
  • najważniejsze składniki strategii usług,
  • techniki budowania satysfakcji z kontaktu z klientem,
  • usunięcie usterek w zakresie obsługi klienta,
  • strategia budowania lojalności.
14:20-14:30 przerwa kawowa
14:30-15:30

Techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej:

  • omówienie podstawowych elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • efekt pierwszego wrażenia,
  • formułowanie propozycji nastawionych na realizację potrzeb klienta,
  • rozmowa telefoniczna, bezpośrednia,
  • bariery komunikacyjne,
  • najczęściej popełniane błędy komunikacyjne.

Opracowanie strategii obsługi klienta:

  • trzy kluczowe składniki,
  • wprowadzenie w życie strategii,
  • utrzymanie właściwego poziomu obsługi,
  • co wpływa na kulturę organizacyjną,
  • czynniki wspierające obsługę klienta.

Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Miejsce

Kochtex (biurowiec Delta)
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań

Mapa
Koszt udziału dot. sektora publicznego
  • 490 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 22/05/2018)
  • 540 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 22/05/2018)
Koszt udziału dot. sektora prywatnego
  • 490 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 22/05/2018)
  • 540 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 22/05/2018)

Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]

Koszt udziału w szkoleniu obejmuje
  • materiał autorski związany ze szkoleniem,
  • długopis,
  • certyfikat udziału w szkoleniu,
  • przerwy kawowe pomiędzy zajęciami,
  • obiad.
Koszt udziału nie obejmuje
  • dojazdu do miejsca szkolenia,
  • noclegu,
  • parkingu.

Warto przeczytać!  Tylko 5 etapów dzieli Państwa od zgłoszenia swojego udziału w naszym szkoleniu:

  • 1 etap: wypełnienie formularza zgłoszenia,
  • 2 etap: sprawdzenie czy wszystkie dane zostały wprowadzone,
  • 3 etap: wysłanie zgłoszenia udziału,
  • 4 etap: przesłanie kopii zgłoszenia na adres e-mail osoby zgłaszającej/kontaktowej,
  • 5 etap: możliwość wydrukowania/archiwizowania zgłoszenia.

Informacje ogólne

Profesjonalna obsługa sekretariatu w administracji publicznej oraz radzenie sobie z trudnym klientem

Poznań, 29.05.2018

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 540,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 540,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi