Termin szkolenia gwarantowany
18.11.2019

Poniedzialek

10:00-16:00
Warszawa
1190 PLN
Cel

Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na komunikację marki w mediach społecznościowych.  Zaktualizuje/uporządkuje swoją wiedzę z zakresu wykorzystania topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebook i Instagram. Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością w social mediach (m. in. edge rank, content, real time marketing, chat boty). Zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z psychologią człowieka i komunikacją w internecie:

  • pozna typowe błędy w prowadzeniu komunikacji i będzie wiedział jak ich uniknąć,
  • pozna w praktyce sposoby tworzenia angażujących treści,
  • pozna w praktyce przydatne narzędzia pomocne w komunikacji w mediach społecznościowych,
  • pozna w praktyce zasady planowania obecności marki w Internecie, dowie się jak określić cele działań, jak dobrać odpowiednią grupę docelową, w jaki sposób stworzyć, budżetować i wdrożyć koncepcję komunikacji oraz jak mierzyć efektywność prowadzonych działań.

W ramach szkolenia będzie miał okazję pod okiem stratega opracować/lub zweryfikować wstępną wersję strategii komunikacji marki w social media.

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować na kontach społecznościowych, w tym celu prosimy o zabranie swoich komputerów lub tabletów.

Metodyka
  • wykład,
  • prezentacja case study,
  • aktywna praca w grupach,
  • praca na własnych komputerach,
  • ćwiczenia.
Grupa docelowa

Osoby odpowiedzialne za promocję firm, instytucji, organizacji pozarządowych i samorządów w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszyscy zainteresowani tematem.

Prowadzący
Adrian Gamoń

z wykształcenia socjolog, zawodowo strateg i konsultant z zakresu marketingu w mediach cyfrowych, mówca i trener, propagator storytellingu i producent video.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu
9:30-10:00 rejestracja uczestników, przerwa kawowa
10:00-11:30

Wprowadzenie do komunikacji w social media:

  • jak powinna zachowywać się marka w Internecie?
  • podstawowe dane i aktualne trendy w komunikacji w internecie,
  • najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania social media w promocji,
  • częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach.
11:30-11:40 przerwa kawowa
11:40-13:00

Facebook marketing:

  • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
  • kim są użytkownicy Facebooka,
  • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama),
  • zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku),
  • jak działa algorytm na Facebooku,
  • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook,
  • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
  • pomiar efektów i statystyki,
  • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i planowania harmonogramu.
13:00-13:30 przerwa obiadowa
13:30-14:50

Reklama na Facebooku:

  • typowe formaty reklamowe,
  • ustawienie reklam,
  • optymalizacja i pomiar wyników.
14:50-15:00 przerwa kawowa
15:00-16:00

Instagram marketing:

  • portal Instagram i mechanizmy jego działania,
  • różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama),
  • zasady budowania komunikacji na Instagramie,
  • tworzenie i publikowanie stories (relacje),
  • najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści,
  • narzędzia przydatne w budowaniu tresci i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
  • rodzaje reklam na Instagramie,
  • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i stories na Instagramie.
9:30-10:00 rejestracja uczestników, przerwa kawowa
10:00-11:30

Inne wybrane platformy społecznościowe:

• Snapchat,
• Tik-Tok,
• Twitter,
• LinkedIn,
• YouTube.

11:30-11:40 przerwa kawowa
11:40-13:00

Obsługa klienta:

  • twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
  • w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?
  • ćwiczenia warsztatowe z reagowania na trudne komunikaty.
13:00-13:30 przerwa obiadowa
13:30-14:50

Zaplanowanie działań komunikacyjnych w social media (wprowadzenie do strategii komunikacji):

  • jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?
  • czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?
  • czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?
  • w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań,
  • ćwiczenia warsztatowe – zaplanowanie komunikacji.
14:50-15:00 przerwa kawowa
15:00-16:00

Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Przed szkoleniem zostanie przesłana ankieta online do uczestników w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych. Program ramowy może w tym przypadku ulec modyfikacji ze względu na indywidualne oczekiwania grup i możliwość ich realizacji.

Miejsce

Centrum Konferencyjne As Bud (budynek Central Tower)
Al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa

Mapa
Koszt udziału dot. sektora publicznego
  • 1090 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 11/11/2019)
  • 1190 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 11/11/2019)
Koszt udziału dot. sektora prywatnego
  • 1090 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 11/11/2019)
  • 1190 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 11/11/2019)

Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]

Koszt udziału w szkoleniu obejmuje
  • materiał autorski związany ze szkoleniem,
  • długopis,
  • certyfikat udziału w szkoleniu,
  • przerwy kawowe pomiędzy zajęciami,
  • obiad.
Koszt udziału nie obejmuje
  • dojazdu do miejsca szkolenia,
  • noclegu,
  • parkingu,
  • komputera/tabletu.
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Social media – zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych

Warszawa, 18.11.2019 - 19.11.2019

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 1190,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 1190,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi