11-12.03.2020
9:00-15:00
Warszawa
1099 PLN
Cel

Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na komunikację marki w mediach społecznościowych.  Zaktualizuje/uporządkuje swoją wiedzę z zakresu wykorzystania topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebook i Instagram. Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością w social mediach (m. in. edge rank, content, real time marketing, chat boty). Zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z psychologią człowieka i komunikacją w internecie:

  • pozna typowe błędy w prowadzeniu komunikacji i będzie wiedział jak ich uniknąć,
  • pozna w praktyce sposoby tworzenia angażujących treści,
  • pozna w praktyce przydatne narzędzia pomocne w komunikacji w mediach społecznościowych,
  • pozna w praktyce zasady planowania obecności marki w Internecie, dowie się jak określić cele działań, jak dobrać odpowiednią grupę docelową, w jaki sposób stworzyć, budżetować i wdrożyć koncepcję komunikacji oraz jak mierzyć efektywność prowadzonych działań.

W ramach szkolenia będzie miał okazję pod okiem stratega opracować/lub zweryfikować wstępną wersję strategii komunikacji marki w social media.

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować na kontach społecznościowych, w tym celu prosimy o zabranie swoich komputerów lub tabletów.

Metodyka
  • wykład
  • prezentacja
  • case studies
  • ćwiczenia grupowe
  • ćwiczenia indywidualne
  • praca na własnych komputerach
Grupa docelowa

Osoby odpowiedzialne za promocję firm, instytucji, organizacji pozarządowych i samorządów w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszyscy zainteresowani tematem.

Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu
Kolejny termin szkolenia
28.04.2020
29.04.2020
Social media – zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych Wrocław Adrian Gamoń Rekrutacja w toku
07.05.2020
08.05.2020
Social media – zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych Kraków Adrian Gamoń Rekrutacja w toku

Dzień 1

11.03.2020 (Środa)

Wprowadzenie do komunikacji w social media:

  • jak powinna zachowywać się marka w Internecie?
  • podstawowe dane i aktualne trendy w komunikacji w internecie,
  • najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania social media w promocji,
  • częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach.

Facebook marketing:

  • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
  • kim są użytkownicy Facebooka,
  • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama),
  • zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku),
  • jak działa algorytm na Facebooku,
  • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook,
  • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
  • pomiar efektów i statystyki,
  • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i planowania harmonogramu.

Reklama na Facebooku:

  • typowe formaty reklamowe,
  • ustawienie reklam,
  • optymalizacja i pomiar wyników.

Instagram marketing:

  • portal Instagram i mechanizmy jego działania,
  • różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama),
  • zasady budowania komunikacji na Instagramie,
  • tworzenie i publikowanie stories (relacje),
  • najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści,
  • narzędzia przydatne w budowaniu tresci i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
  • rodzaje reklam na Instagramie,
  • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i stories na Instagramie.

Dzień 2

12.03.2020 (Czwartek)

Inne wybrane platformy społecznościowe:

• Snapchat,
• Tik-Tok,
• Twitter,
• LinkedIn,
• YouTube.

Obsługa klienta:

  • twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
  • w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?
  • ćwiczenia warsztatowe z reagowania na trudne komunikaty.

Zaplanowanie działań komunikacyjnych w social media (wprowadzenie do strategii komunikacji):

  • jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?
  • czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?
  • czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?
  • w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań,
  • ćwiczenia warsztatowe – zaplanowanie komunikacji.

Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Przed szkoleniem zostanie przesłana ankieta online do uczestników w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych. Program ramowy może w tym przypadku ulec modyfikacji ze względu na indywidualne oczekiwania grup i możliwość ich realizacji.

Miejsce

Centrum Konferencyjne As Bud (budynek Central Tower)
Al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa

Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia. Ostateczna lokalizacja szkolenia zostanie podana w potwierdzeniu udziału, które jest wysyłane na 3 dni robocze przed szkoleniem (nie liczymy dnia szkolenia). Informacja ta jest przesyłana drogą elektroniczną na adres osoby kontaktowej i uczestnika szkolenia.

Mapa
Koszt udziału dot. sektora publicznego:
  • 1099 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 04/03/2020)
  • 1199 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 04/03/2020)
Koszt udziału dot. sektora prywatnego:
  • 1099 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 04/03/2020)
  • 1199 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 04/03/2020)

Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]

Koszt udziału w szkoleniu obejmuje:
  • certyfikat udziału
  • materiały szkoleniowe
  • obiad
  • serwis kawowy
Koszt udziału nie obejmuje:
  • dojazdu do miejsca szkolenia
  • noclegu
  • parkingu
  • sprzętu komputerowego
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Social media – zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych

Warszawa, 11.03.2020 - 12.03.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 1099,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 1099,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi