10-11.03.2020
9:00-15:00
Kraków
999 PLN
Cel

Sekretariat jest sercem każdej instytucji. Pracownicy sekretariatu pośredniczą w kontaktach pomiędzy przełożonym, a pracownikiem oraz klientem zewnętrznym.  Dlatego też w tej pracy, niezwykle ważna jest zarówno umiejętność dobrej organizacji pracy, a także posiadanie praktycznej wiedzy związanej ze współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivre.

Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu:

  • przedstawienie najnowszych standardów zaawansowanej funkcji zarządzania sekretariatem,
  • wzmocnienie pewności siebie uczestników i swobody w codziennych kontaktach z interesantami, współpracownikami, jak również w trudnych i nietypowych sytuacjach.
  • wykształcenie umiejętności reprezentowania swoich urzędów i instytucji przez stosowne zachowanie i wygląd.

Profesjonalny sekretariat jest dobrą wizytówką i w dużym stopniu przyczyna się do podniesienia jakości pracy całej instytucji.

Szkolenie jest dwudniowe z możliwością uczestnictwa w wybranym, pierwszym lub drugim, dniu szkolenia.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • ćwiczenia grupowe
  • burza mózgów
  • case studies
  • odgrywanie ról
  • techniki multimedialne
  • wykład z częścią warsztatową i dyskusyjną
  • inscenizacje realnych sytuacji zawodowych
  • demonstracje i pokazy
Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników administracji publicznej chcącej wzbogacić i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania sekretariatem i pełnienia roli asystenta szefa. Oprócz omówienia zaawansowanych zagadnień związanych z komunikacją asertywną i budowaniem własnej marki przedstawiony zostanie problem zmiany w Urzędzie oraz efektywnego zarządzania czasem własnym i szefa. Ponadto uczestnicy poznają zasady wystąpień publicznych i najnowszych rozwiązań technologicznych w sekretariacie.

Prowadzący
Dorota Szcześniak-Kosiorek

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego i biznesowego. Właścicielka trzech marek na rynku szkoleniowym.

więcej
 
Agnieszka Pilińska-Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Dzień 1

10.03.2020 (Wtorek)

Trener

Dorota Szcześniak-Kosiorek

Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:

    • etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne,
    • precedencja – zasady pierwszeństwa w ujęciu funkcjonowania administracji publicznej,
    • reguły i pryncypia biznesowego savoir-vivre.

Powitania jako element, budujący pierwsze wrażenie:

    • formy powitań w relacjach zawodowych,
    • kolejność powitania z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych,
    • rodzaje uścisków dłoni i ich znaczenia. Prawidłowy sposób podawania dłoni,
    • przedstawianie siebie i innych w sytuacjach oficjalnych,
    • właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.

Podejmowanie gości w urzędzie:

    • zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach,
    • small talk – sztuka małej rozmowy,
    • rozsadzanie przy stole konferencyjnym,
    • podawanie poczęstunku gościom urzędu (przyjmowanie zamówień i serwowanie).

Asertywna uprzejmość:

    • relacje ze współpracownikami, klientami, kontrahentami – jak prosić, odmawiać, zwracać uwagę, dawać informację zwrotną uprzejmie i asertywnie,
    • jak z klasą rozwiązywać trudne sytuacje w relacjach służbowych.

Zasady komunikacji telefonicznej i elektronicznej:

    • trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi,
    • najczęstsze gafy telefoniczne,
    • zwroty grzecznościowe w korespondencji,
    • netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.

Dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy w administracji publicznej:

    • ubiór służbowy – zasady doboru strojów do zawodowych okazji,
    • style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual),
    • fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy,
    • jakich błędów unikać w budowaniu profesjonalnego wizerunku,
    • dress code rozkodowany – stosowane skróty na zaproszeniach.

Dzień 2

11.03.2020 (Środa)

Trener

Agnieszka Pilińska-Kępowicz

Budowa własnego wizerunku w sekretariacie (personal branding):

    • co to jest personal branding,
    • co stanowi o marce w sekretariacie,
    • analiza i interpretacja własnej marki,
    • mocne i słabe strony,
    • budowa własnego wizerunku w oparciu o wzmocnienie pewności siebie.

 Zakres obowiązków asystenckich w kontekście zadań podkreślających własną markę:

    • kalendarz szefa,
    • organizacja spotkań,
    • obsługa klienta,
    • obieg dokumentów w sekretariacie,
    • organizacja podróży służbowych.

Zarządzanie zmianą w sekretariacie:

    • źródła i motory zmian,
    • potrzeby zmian,
    • rekcje człowieka na zmiany,
    • rola asystenta w procesie wprowadzania zmian,
    • etapy wdrażania zmian,
    • obszar wspierania szefa w procesie wprowadzania zmian,
    • kompetencje niezbędne w procesie wprowadzania zmian.

 Profesjonalne zarządzanie czasem własnym i czasem szefa:

    • selektywność działania,
    • zachowanie prawidłowej struktury wykonywanych czynności,
    • planowanie pracy własnej, kryteria zadań ważnych,
    • myślenie w kategoriach celu – zasad SMART, ekologia celów, analiza spójności celów w czasie,
    • racjonalna organizacja zebrań, narad, konferencji,
    • efektywne gromadzenie i przekazywanie informacji,
    • badanie rzeczywistego wykorzystania czasu,
    • ustalanie priorytetów (krótko i długofalowych, spójnych i pozostających w sprzeczności).

Umiejętność komunikacji na wyższym poziomie:

    • asertywna współpraca w sekretariacie,
    • komunikacja werbalna na najwyższym poziomie,
    • jakie zadania delegujemy,
    • komunikacja zespołowa.

Umiejętność publicznego przemawiania:

    • zasady wystąpień,
    • kiedy asystent ma szanse wystąpienia,
    • najczęściej popełniane błędy,
    • standardy komunikacji podczas przemówień.

Najnowsze rozwiązania technologiczne w pracy asystenta:

    • narzędzia online,
    • aplikacje na telefon,
    • programy do tworzenia prezentacji.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Miejsce

Hotel Polonia***
ul. Basztowa 25
31-156 Kraków

Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia. Ostateczna lokalizacja szkolenia zostanie podana w potwierdzeniu udziału, które jest wysyłane na 3 dni robocze przed szkoleniem (nie liczymy dnia szkolenia). Informacja ta jest przesyłana drogą elektroniczną na adres osoby kontaktowej i uczestnika szkolenia.

Mapa
Koszt udziału dot. sektora publicznego:
  • Całe szkolenie: 999 zł, I dzień szkolenia: 549 zł, II dzień szkolenia: 549 zł
    (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 03/03/2020)
  • Całe szkolenie: 1099 zł, I dzień szkolenia: 599 zł, II dzień szkolenia: 599 zł
    (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 03/03/2020)
Koszt udziału dot. sektora prywatnego:
  • Całe szkolenie: 999 zł, I dzień szkolenia: 549 zł, II dzień szkolenia: 549 zł
    (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 03/03/2020)
  • Całe szkolenie: 1099 zł, I dzień szkolenia: 599 zł, II dzień szkolenia: 599 zł
    (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 03/03/2020)

Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]

Koszt udziału w szkoleniu obejmuje:
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat udziału
  • serwis kawowy
  • obiad
Koszt udziału nie obejmuje:
  • dojazdu do miejsca szkolenia
  • noclegu
  • parkingu
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Super sekretariat - profesjonalne zarządzanie sekretariatem, savoir-vivre i dress code

Kraków, 10.03.2020 - 11.03.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Udział

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 999,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 999,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi