O ekspercie

Ma dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i marketingu. Przez niemal osiem lat był rzecznikiem prasowym jednej z najlepszych polskich uczelni – Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a przez ponad dwa lata copywriterem w agencji reklamowej Hand Made. Od kilkunastu miesięcy prowadzi własną firmę – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja. Doradza firmom i instytucjom jak komunikować się profesjonalnie skutecznie. Wśród jego klientów są m.in. Fabryki Mebli FORTE, KLER, Urząd Miasta w Wałbrzychu, Śnieżka, ZUS czy Mardom.
Na AGH stworzył od podstaw znakomicie oceniane przez dziennikarzy i nagradzane biuro prasowe. Na jego koncie jest ponad trzy tysiące wypowiedzi w mediach. Prowadzony przez niego profil AGH na Facebooku był najbardziej angażującą stroną (spośród wszystkich polskich uczelni) przez kilka lat. Zdobył kilka branżowych nagród (m.in. Grand Prix w konkursie „Kryształy PR-u” 2015 czy „Wyróżnienie za wzorową współpracę z mediami” przyznane przez redakcję Polskiej Agencji Prasowej).
Jako trener przeprowadził kilkanaście szkoleń z zakresu m.in. PR kryzysowego czy komunikacji marek w mediach społecznościowych. Jako copywriter pracował dla takich marek, jak: Idea Bank, Kompania Piwowarska (Kozel, Książęce), Hoop Cola, Arctic+ czy Hutchinson. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Media relations” w Instytucie Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz na studiach podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH.
Jest absolwentem socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH oraz dziennikarstwa na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
Najbliższe szkolenia
12.10.2022 | Komunikacja kryzysowa instytucji w mediach społecznościowych: jak kryzys przewidzieć, zarządzać nim i przekuć go w komunikacyjny sukces | Online | Bartosz Dembiński | Rekrutacja w toku |
13.09.2022 | Wyzwania public relations w instytucjach publicznych | Online | Bartosz Dembiński | Rekrutacja w toku |