Bartosz Dembiński – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Bartosz Dembiński
PR-owiec, trener i wykładowca, specjalista w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji.
O ekspercie

Ma dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i marketingu. Przez niemal osiem lat był rzecznikiem prasowym jednej z najlepszych polskich uczelni – Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a przez ponad dwa lata copywriterem w agencji reklamowej Hand Made. Od kilkunastu miesięcy prowadzi własną firmę – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja. Doradza firmom i instytucjom jak komunikować się profesjonalnie skutecznie. Wśród jego klientów są m.in. Fabryki Mebli FORTE, KLER, Urząd Miasta w Wałbrzychu, Śnieżka, ZUS czy Mardom.

Na AGH stworzył od podstaw znakomicie oceniane przez dziennikarzy i nagradzane biuro prasowe. Na jego koncie jest ponad trzy tysiące wypowiedzi w mediach. Prowadzony przez niego profil AGH na Facebooku był najbardziej angażującą stroną (spośród wszystkich polskich uczelni) przez kilka lat. Zdobył kilka branżowych nagród (m.in. Grand Prix w konkursie „Kryształy PR-u” 2015 czy „Wyróżnienie za wzorową współpracę z mediami” przyznane przez redakcję Polskiej Agencji Prasowej).

Jako trener przeprowadził kilkanaście szkoleń z zakresu m.in. PR kryzysowego czy komunikacji marek w mediach społecznościowych. Jako copywriter pracował dla takich marek, jak: Idea Bank, Kompania Piwowarska (Kozel, Książęce), Hoop Cola, Arctic+ czy Hutchinson. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Media relations” w Instytucie Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz na studiach podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH.

Jest absolwentem socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH oraz dziennikarstwa na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

Najbliższe szkolenia
14.10.2021 Kurs z social media Online Alicja Szulc Adrian Gamoń Bartosz Dembiński Piotr Łada Rekrutacja w toku
Napisz do eksperta

    captcha

    Nasi zadowoleni klienci

    Do góry