O ekspercie

Specjalizuje się w prowadzeniu coachingów zespołowych oraz warsztatów w obszarze komunikacji interpersonalnej, etyki zawodowej i zarządzania przez wartości. Prowadziła szkolenia w obszarze komunikacji w zespołach zarówno dla jednostek sektora publicznego jak i dla biznesu, min dla: Najwyższej Izby Kontroli, KGHM Polska Miedź, Instytutu Pamięci Narodowej we Wrocławiu, Partnerów Santander Consumer Bank, Hotel Krasicki, Dworzysko Szczawno Zdrój, Procter & Gamble, RIESK Polska, Fast White Cat S.A.
Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Współautorka książek: Oceny pracownicze w służbie cywilnej (2015 r.) oraz Pierwsza ocena i ocena okresowa w korpusie służby cywilnej, indywidualny program rozwoju zawodowego (2010 r).
Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) na kierunku Interwencja kryzysowa – Critical Incident Stress Foundation (ICISF). Ukończyła Szkołę Trenerów i Coachów Biznesu Grupy SET. Certyfikowany trener FRIS. Obecnie znajduje się w trakcie procesu akredytacji ACC ICF.