O ekspercie
W 17-to letniej karierze trenerskiej zrealizował blisko 1800 dni szkoleniowych. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla sektora publicznego. Uczestnikami jego szkoleń byli pracownicy Urzędów Miast, Urzędów Wojewódzkich, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, ZUS, Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, MON, WUP. Specjalizuje się w tematach Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie, Obsługa trudnego klienta, Telefoniczna obsługa klienta. Radzenie sobie ze stresem i emocjami. Opracowywał i wdrażał Standardy Obsługi Klienta. Od 3 lat prowadzi szkolenia z Przeciwdziałania korupcji. W czasie wolnym od głównych zajęć zawodowych współpracuje ze Studenckimi Kołami Menedżerów, stowarzyszeniami osób niepełnosprawnych, jako coach i mentor pomaga bezrobotnym. Szczególną uwagę poświęca komunikacji interpersonalnej, która jest częścią większości jego szkoleń. Hobby to fotografia podróże i dobra kuchnia.