

Czwartek


Cel
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych standardów profesjonalnej komunikacji służbowej w Urzędzie, gdzie sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między pracownikami. Oprócz omówienia podstawowych założeń związanych z komunikacją w administracji publicznej przedstawiony zostanie aspekt profesjonalnej komunikacji urzędowej oraz sposoby komunikacji w Urzędzie.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- burza mózgów
- ćwiczenia grupowe
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- techniki multimedialne
- wykład
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla urzędników chcących wzbogacić i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji w zespole.
Prowadzący
Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.
więcejProgram
Dzień 1
16.12.2021 (Czwartek)
Komunikacja międzyludzka – założenia zasady:
-
- kto z kim się komunikuje i dlaczego,
- formy komunikowania w ramach firmy,
- kultura, etyka,
- przyjazna organizacja – założenia zasady.
Zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami komunikacji niewerbalnej i werbalnej:
-
- omówienie podstawowych elementów komunikacji niewerbalnej,
- omówienie podstawowych elementów komunikacji werbalnej,
- bariery komunikacyjne,
- najczęściej popełniane błędy komunikacyjne,
- standardy komunikacji w organizacji.
Budowanie zespołu i zasad komunikacji:
-
- zespół – definicja,
- cechy skutecznego zespołu,
- zespół w administracji publicznej,
- etapy tworzenia zespołu,
- rola lidera w zespole,
- zarządzanie zespołem.
Konflikt w zespole:
-
- konflikt – podstawowe definicje,
- techniki rozwiązywania konfliktów,
- rola przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- praca w zespole ukierunkowana na rozwiązanie konfliktu,
- profilaktyka i przeciwdziałanie pojawieniu się konfliktów.
Komunikacja w Urzędzie:
-
- standardy komunikacji ustnej,
- standardy komunikacji pisemnej,
- standardy komunikacji elektronicznej,
- najczęściej popełniane błędy.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 13-12-2021)
- 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 13-12-2021)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


