

Środa


Cel
Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivru. Wzmocnienie pewności siebie uczestników i swobody w codziennych kontaktach osobistych i telefonicznych z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami oraz w trudnych i nietypowych sytuacjach. Wykształcenie umiejętności reprezentowania swoich urzędów i instytucji przez profesjonalne zachowanie.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Metodyka
- ćwiczenia grupowe
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- interaktywne mini-wykłady wsparte prezentacją multimedialną
- quizy
Grupa docelowa
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników sekretariatów, biura zarządu, urzędników i pracowników instytucji, mających na co dzień kontakt z klientami i gośćmi instytucji oraz wszystkie osoby, które chcą poszerzyć wiedzę z tego obszaru.
Prowadzący
Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego i biznesowego. Właścicielka trzech marek na rynku szkoleniowym.
więcejProgram
Dzień 1
02.12.2020 (Środa)
Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:
-
- etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne,
- precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych,
- reguły i pryncypia biznesowego savoir-vivre.
Powitania jako element, budujący pierwsze wrażenie:
-
- formy powitań w relacjach zawodowych,
- kolejność powitania z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych,
- przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych,
- właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.
Podejmowanie gości w urzędzie:
-
- zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach,
- small talk – sztuka małej rozmowy,
- rozsadzanie przy stole konferencyjnym,
- podawanie poczęstunku gościom (przyjmowanie zamówień i serwowanie).
Zasady komunikacji telefonicznej i elektronicznej:
-
- trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi,
- najczęstsze gafy telefoniczne,
- wideokonferencje – zasady,
- zwroty grzecznościowe w korespondencji,
- netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.
Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:
-
- style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual),
- fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy,
- złodzieje wizerunku – jakich błędów unikać.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 27-11-2020)
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 27-11-2020)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


