Termin szkolenia gwarantowany
02.12.2020

Środa

10:00-15:00
Online
od 399 PLN
Cel

Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivru. Wzmocnienie pewności siebie uczestników i swobody w codziennych kontaktach osobistych i telefonicznych z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami oraz w trudnych i nietypowych sytuacjach. Wykształcenie umiejętności reprezentowania swoich urzędów i instytucji przez profesjonalne zachowanie.

 

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

Metodyka
  • ćwiczenia grupowe
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • interaktywne mini-wykłady wsparte prezentacją multimedialną
  • quizy
Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników sekretariatów, biura zarządu, urzędników i pracowników instytucji, mających na co dzień kontakt z klientami i gośćmi instytucji oraz wszystkie osoby, które chcą poszerzyć wiedzę z tego obszaru.

Prowadzący
Dorota Szcześniak-Kosiorek

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego i biznesowego. Właścicielka trzech marek na rynku szkoleniowym.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu
Kolejny termin szkolenia

Dzień 1

02.12.2020 (Środa)

Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:

    • etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne,
    • precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych,
    • reguły i pryncypia biznesowego savoir-vivre.

Powitania jako element, budujący pierwsze wrażenie:

    • formy powitań w relacjach zawodowych,
    • kolejność powitania z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych,
    • przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych,
    • właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych.

Podejmowanie gości w urzędzie:

    • zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach,
    • small talk – sztuka małej rozmowy,
    • rozsadzanie przy stole konferencyjnym,
    • podawanie poczęstunku gościom (przyjmowanie zamówień i serwowanie).

Zasady komunikacji telefonicznej i elektronicznej:

    • trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi,
    • najczęstsze gafy telefoniczne,
    • wideokonferencje – zasady,
    • zwroty grzecznościowe w korespondencji,
    • netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.

Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:

    • style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual),
    • fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy,
    • złodzieje wizerunku – jakich błędów unikać.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 27-11-2020)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 27-11-2020)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu na sali obejmuje:
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
	string(6) "before"
	string(10) "27-11-2020"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Etykieta zawodowa, savoir-vivre i dress code w pracy (szkolenie online)

Online, 02.12.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi