Termin szkolenia gwarantowany
26.06.2018

Wtorek

Wrocław
od PLN
Cel

Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na komunikację i promocję na Facebooku. Pozna zasady planowania obecności na Facebooku, dowie się, jak określić cele działań, jak dobrać grupę docelową, w jaki sposób tworzyć treści oraz jak mierzyć efektywność prowadzonych działań. Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością na Facebooku (m. in. edge rank, content, real time marketing, chat boty, statystyki) oraz zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów, związanych z promocją. Będzie mógł uniknąć typowych błędów, pozna sprawdzone praktyki promocji i najważniejsze narzędzia wspierające komunikację na Facebooku, a także sposoby ich praktycznego wykorzystania.

NULL
Czas trwania
9:30-15:30
Grupa docelowa

Osoby odpowiedzialne za promocję firm i instytucji w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszystkie zainteresowane tematem.

Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

26.06.2018 (Wtorek)

9:00-9:30 rejestracja uczestników, przerwa kawowa
9:30-10:50

Wprowadzenie do Facebook marketingu:

  • jak powinna zachowywać się marka na Facebooku?
  • podstawowe dane i trendy dotyczące promocji na Facebooku,
  • najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania Facebooka w promocji,
  • najczęstsze błędy popełniane w komunikacji poprzez to medium,
  • przydatne bezpłatne i płatne narzędzia pracy social media specjalisty.
10:50-11:00 przerwa kawowa
11:00-12:30

Komunikacja na Facebooku:

  • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
  • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama, wydarzenia),
  • zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (+ćwiczenie),
  • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook i przykłady dobrego contentu (tekst, link, grafika, video, live i relacje),
  • narzędzia przydatne w budowaniu contentu.

Obsługa klienta ma Facebooku:

  • Twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
  • w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wpływową komunikację na Facebooku?
12:30-13:00 przerwa obiadowa
13:00-14:20

Reklama na Facebooku:

  • rodzaje reklam na Facebooku.
14:20-14:30 przerwa kawowa
14:30-15:30

Zaplanowanie działań komunikacyjnych na Facebooku:

  • jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?
  • czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?
  • czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?
  • w jaki sposób wybrać najlepsze kanały społecznościowe dla własnej marki?
  • w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań,
  • studium przypadku (zaplanowanie komunikacji od A do Z).

Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Koszt

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte