Termin szkolenia gwarantowany
17.05.2022

Wtorek

Online
od 599 PLN
Cel

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy jak skutecznie i praktycznie korzystać z Instagrama w przypadku instytucji, samorządu, miejsca lub firmy. Uczestnicy lepiej zrozumieją specyfikę komunikacji promocyjnej na Instagramie (dobre i złe praktyki), nauczą się tworzyć angażujące treści i poznają dobre praktyki w ich publikacji oraz nauczą się efektywnie planować działania na Instagramie. Na szkoleniu przedstawione zostaną także przydatne narzędzia w prowadzeniu działań na Instagramie oraz praktyczne wskazówki i korekta błędów poprzez pracę podczas szkolenia na własnych przykładach.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • techniki multimedialne
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Instagramie:

  • osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
  • rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji,
  • animatorzy i edukatorzy kultury,
  • zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • reprezentanci organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

17.05.2022 (Wtorek)

Instagram marketing:

    • social media a Instagram w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2022 roku  + nowości,
    • portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
    • główne formy obecności na Instagramie,
    • jak działa algorytm na Instagramie,
    • przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.

Tworzenie postów i stories na Instagramie:

    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).

Planowanie komunikacji na Instagramie:

    • etapy planowania komunikacji na Instagramie,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • harmonogram treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 12-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 12-05-2022)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte