

Wtorek


Cel
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy jak skutecznie i praktycznie korzystać z Instagrama w przypadku instytucji, samorządu, miejsca lub firmy. Uczestnicy lepiej zrozumieją specyfikę komunikacji promocyjnej na Instagramie (dobre i złe praktyki), nauczą się tworzyć angażujące treści i poznają dobre praktyki w ich publikacji oraz nauczą się efektywnie planować działania na Instagramie. Na szkoleniu przedstawione zostaną także przydatne narzędzia w prowadzeniu działań na Instagramie oraz praktyczne wskazówki i korekta błędów poprzez pracę podczas szkolenia na własnych przykładach.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- dyskusja
- techniki multimedialne
- warsztat
- wykład
- wymiana doświadczeń
Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Instagramie:
- osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
- rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji,
- animatorzy i edukatorzy kultury,
- zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
- przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
- reprezentanci organizacji turystycznych,
- reprezentanci organizacji pozarządowych,
- przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.
więcejProgram
Dzień 1
17.05.2022 (Wtorek)
Instagram marketing:
-
- social media a Instagram w Polsce,
- główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2022 roku + nowości,
- portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
- główne formy obecności na Instagramie,
- jak działa algorytm na Instagramie,
- przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.
Tworzenie postów i stories na Instagramie:
-
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
- przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).
Planowanie komunikacji na Instagramie:
-
- etapy planowania komunikacji na Instagramie,
- spójna komunikacja – linie narracyjne,
- harmonogram treści.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 12-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 12-05-2022)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)