21.06.2023

Środa

Online
od 549 PLN
Cel

Kryzysy w mediach społecznościowych, wbrew popularnemu powiedzeniu, wybuchają nie tylko w weekendy. Kryzys to immanentna cecha obecności naszej marki czy organizacji w SM: prędzej czy później zdarzy się każdemu. Profesjonalna organizacja musi wiedzieć, jak ów kryzys przewidzieć, jak (i kiedy) na niego zareagować, jak sytuacją kryzysową zarządzać i w końcu – jak z niego wyjść, minimalizując straty wizerunkowe. Podczas tego szkolenia będziemy uczyć się na błędach innych, by nie popełniać ich sami.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 14:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • omówienie studium przypadków
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do rzeczników prasowych, pracowników działów marketingu i komunikacji, osób odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku marki/organizacji, wszystkich osób zainteresowanych tematem mediów społecznościowych.

Prowadzący
Bartosz Dembiński

PR-owiec, trener i wykładowca, specjalista w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

21.06.2023 (Środa)

Rola komunikacji w mediach społecznościowych jako element budowania wizerunku naszej marki/organizacji.

Geneza kryzysu: czynniki powodujące sytuacje kryzysowe.

Błędy, których można było uniknąć – analiza kilkudziesięciu przypadków wpadek i kryzysów.

Jak reagować z klasą, zachowując spokój i kulturę?

Zatrzymywanie eskalacji kryzysu – triki, rady i dobre praktyki.

Komunikacja w warunkach „permanentnego kryzysu”.

Moderacja, komentarze i odpowiedzi.

Jak przekuć kryzys w sukces? Case study.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-06-2023)
  • 649 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-06-2023)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Komunikacja kryzysowa w mediach społecznościowych: jak kryzys przewidzieć, zarządzać nim i przekuć go w komunikacyjny sukces

Online, 21.06.2023

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi