01-31.12.2022
Online
od 599 PLN
Cel

Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat skutecznej promocji i komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają kluczowe formy obecności na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Twitterze i TikToku. Zdobędą wiedzę jak korzystać z poszczególnych mediów, jak zaplanować działania na tych platformach, jak uniknąć typowych błędów. Kurs pozwoli także na poznanie dobrych praktyk w tworzeniu strategii komunikacji.

Kurs składa się z 6 zjazdów. Można zapisać się na cały kurs lub poszczególne zjazdy (jeden lub więcej).

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania danego zjazdu kursu w przypadku niezebrania wystarczającej ilości uczestników.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "course"
Terminy i czas trwania zjazdów
Zjazd I - Facebook: 10.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd II - Instagram: 17.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd III - LinkedIn: 25.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd IV - Twitter: 31.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd V - TikTok: 07.06.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd VI - Strategia komunikacji: 14.06.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Kurs online

Cykl zajęć edukacyjnych odbywających się w różnych dniach, prowadzonych w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Adresatami kursu są osoby zarządzające organizacją, producenci, dystrybutorzy, właściciele firm, rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji, osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji, animatorzy i edukatorzy kultury, wszystkie osoby zainteresowane tematyką kursu.

Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.

więcej
 
Wojtek Kardyś

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.

więcej
 
Wojtek Żywolt

Social media specialist & trener w More Bananas, wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku i Twitterze.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Zjazd 1 - 10.05.2022

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: FACEBOOK W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Facebook marketing:

    • social media a Facebook w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Facebooku w 2022 roku + nowości,
    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • główne formy obecności na Facebooku,
    • jak działa algorytm na Facebooku,
    • dobre i złe praktyki i komunikacji na Facebooku – obalamy mity.

Tworzenie treści na Facebooku:

    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów.

Planowanie komunikacji na Facebooku:

    • etapy planowania komunikacji na Facebooku,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • tworzenie harmonogramu treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 2 - 17.05.2022

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: INSTAGRAM W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Instagram marketing:

    • social media a Instagram w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2022 roku  + nowości,
    • portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
    • główne formy obecności na Instagramie,
    • jak działa algorytm na Instagramie,
    • przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.

Tworzenie postów i stories na Instagramie:

    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).

Planowanie komunikacji na Instagramie:

    • etapy planowania komunikacji na Instagramie,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • harmonogram treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 3 - 25.05.2022

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: LINKEDIN W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

LinkedIn w promocji:

    • wprowadzenie do szkolenia,
    • jakie korzyści daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy, miejsca i instytucje na LinkedInie?
    • case studies mocnych marek na LinkedInie,
    • jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
    • jak zaplanować strategicznie obecność marki na LinkedInie?

Obecność na LinkedInie:

    • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
    • jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
    • networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
    • jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?

Algorytm i tworzenie skutecznych treści:

    • jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
    • jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
    • jakie często błędy popełniają publikujący na LinkedInie?
    • jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady,
    • jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
    • o czym pisać jako osoba i marka?

Strona firmowa:

    • jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
    • jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie
    • jakie możliwości daje płatna reklama LinkedInie – kiedy z niej korzystać?

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 4 - 31.05.2022

Trener

Wojtek Kardyś

Temat zjazdu: TWITTER BEZ TAJEMNIC

Historia, definicja, liczby, czyli jak powstał Twitter, czym jest i jakie są najważniejsze liczby z nim związane.

Bezpieczeństwo i ustawienia – jak zabezpieczyć swoje konto na Twitterze oraz jak je maksymalnie zoptymalizować pod siebie.

Tworzenie profilu – tutaj omawiamy od podstaw jak stworzyć jak najlepsze i najbardziej profesjonalne konto na Twitterze.

Omówienie Twittera – w tym module omówimy funkcje Twittera by się w nim na starcie nie pogubić, czyli co jest czym i co do czego prowadzi.

Omówienie nazewnictwa – wiem jak trudno połapać się w Twitterowej nowomowie, stąd ten moduł, który przybliży Wam najważniejsze skróty.

Reguły tworzenia tweeta – odpowiedzi na najważniejsze pytania, które rodzą się podczas tworzenia pierwszych tweetów.

Jak zacząć tweetować by Cię zauważyli – na co zwrócić uwagę, a przede wszystkim, jak ją przyciągnąć.

Narzędzia do Tweetowania – zbiór narzędzi, które pomogą i ułatwią Wam tweetowanie.

Jak rozpoznać bota/trolla – wyczerpujący poradnik, jak rozpoznać boty oraz trolle na Twitterze.

Jak weryfikować Fake News – czyli jak nie zostać oszukanym i odkryć dezinformację na Twitterze.

Tips&Tricks – zbiór najciekawszych tricków, które pomogą Wam w tweetowaniu i zrobią wrażenie na znajomych.

Wybrane case’y.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 5 - 07.06.2022

Trener

Wojtek Żywolt

Temat zjazdu: JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TIKTOKA DO DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?

TikTok od podstaw: wszystko, co należy wiedzieć o profilu, funkcjach aplikacji oraz algorytmach.

Analityka i optymalizacja konta.

Jak tworzyć nagrania wideo na TikToka? Przydatne wskazówki.

Bezpieczeństwo na platformie.

Krótki wstęp do TikTok Ads.

Trendy na TikToku.

Case study działań marek.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 6 - 14.06.2022

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: WARSZTAT PROJEKTOWANIA STRATEGII KOMUNIKACJI ONLINE INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Wprowadzenie do strategii komunikacji marki:

    • fundamentalne zasady budowania marki,
    • model budowy relacji odbiorców z marką/lejek relacji,
    • czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
    • miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki,
    • kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki.

Pięć etapów budowy strategii komunikacji:

    • audyt świata marki,
    • definicja kluczowych celów,
    • analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację,
    • koncepcja kreatywna (big idea),
    • dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji,
    • planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych,
    • planowanie harmonogramu działań i budżetowanie,
    • kluczowe mierniki działań (KPI),
    • wdrożenie strategii.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Cały kurs:
  • 2499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 2699 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd I - Facebook:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd II - Instagram:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd III - LinkedIn:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd IV - Twitter:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd V - TikTok:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd VI - Strategia komunikacji:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Koszt udziału w kursie obejmuje:
  • certyfikat (wer. papierowa) – dot. osób zapisanych na cały kurs
  • certyfikat (wer. elektroniczna) – dot. osób zapisanych na poszczególne zjazdy
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Kurs z social media

Online, 01.12.2022 - 31.12.2022

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi