


Cel
Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat skutecznej promocji i komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają kluczowe formy obecności na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Twitterze i TikToku. Zdobędą wiedzę jak korzystać z poszczególnych mediów, jak zaplanować działania na tych platformach, jak uniknąć typowych błędów. Kurs pozwoli także na poznanie dobrych praktyk w tworzeniu strategii komunikacji.
Kurs składa się z 6 zjazdów. Można zapisać się na cały kurs lub poszczególne zjazdy (jeden lub więcej).
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania danego zjazdu kursu w przypadku niezebrania wystarczającej ilości uczestników.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Terminy i czas trwania zjazdów
Zjazd II - Instagram: 17.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd III - LinkedIn: 25.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd IV - Twitter: 31.05.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd V - TikTok: 07.06.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Zjazd VI - Strategia komunikacji: 14.06.2022 od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia
Kurs online
Cykl zajęć edukacyjnych odbywających się w różnych dniach, prowadzonych w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- case studies
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- prezentacja
- warsztat
- wykład
- wymiana doświadczeń
Grupa docelowa
Adresatami kursu są osoby zarządzające organizacją, producenci, dystrybutorzy, właściciele firm, rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji, osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji, animatorzy i edukatorzy kultury, wszystkie osoby zainteresowane tematyką kursu.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.
więcejSpecjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
więcejSocial media specialist & trener w More Bananas, wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku i Twitterze.
więcejPolecamy również
25.05.2022 | LinkedIn w promocji i komunikacji instytucji, samorządów, firm i miejsc (Kurs SM – zjazd III) | Online | Adrian Gamoń | Termin szkolenia gwarantowany |
31.05.2022 | Twitter bez tajemnic (Kurs SM – zjazd IV) | Online | Wojtek Kardyś | Termin szkolenia gwarantowany |
07.06.2022 | Jak wykorzystać potencjał TikToka do działań marketingowych? (Kurs SM – zjazd V) | Online | Wojtek Żywolt | Termin szkolenia gwarantowany |
14.06.2022 | Warsztat projektowania strategii komunikacji online instytucji, samorządów, firm i miejsc (Kurs SM – zjazd VI) | Online | Adrian Gamoń | Termin szkolenia gwarantowany |
Program
Zjazd 1 - 10.05.2022
Trener

Adrian Gamoń
Temat zjazdu: FACEBOOK W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC
Facebook marketing:
-
- social media a Facebook w Polsce,
- główne trendy w komunikacji na Facebooku w 2022 roku + nowości,
- portal Facebook i mechanizmy jego działania,
- główne formy obecności na Facebooku,
- jak działa algorytm na Facebooku,
- dobre i złe praktyki i komunikacji na Facebooku – obalamy mity.
Tworzenie treści na Facebooku:
-
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
- przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów.
Planowanie komunikacji na Facebooku:
-
- etapy planowania komunikacji na Facebooku,
- spójna komunikacja – linie narracyjne,
- tworzenie harmonogramu treści.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zjazd 2 - 17.05.2022
Trener

Adrian Gamoń
Temat zjazdu: INSTAGRAM W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC
Instagram marketing:
-
- social media a Instagram w Polsce,
- główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2022 roku + nowości,
- portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
- główne formy obecności na Instagramie,
- jak działa algorytm na Instagramie,
- przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.
Tworzenie postów i stories na Instagramie:
-
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
- przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).
Planowanie komunikacji na Instagramie:
-
- etapy planowania komunikacji na Instagramie,
- spójna komunikacja – linie narracyjne,
- harmonogram treści.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zjazd 3 - 25.05.2022
Trener

Adrian Gamoń
Temat zjazdu: LINKEDIN W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC
LinkedIn w promocji:
-
- wprowadzenie do szkolenia,
- jakie korzyści daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy, miejsca i instytucje na LinkedInie?
- case studies mocnych marek na LinkedInie,
- jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
- jak zaplanować strategicznie obecność marki na LinkedInie?
Obecność na LinkedInie:
-
- jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
- jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
- networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
- jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?
Algorytm i tworzenie skutecznych treści:
-
- jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
- jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
- jakie często błędy popełniają publikujący na LinkedInie?
- jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady,
- jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
- o czym pisać jako osoba i marka?
Strona firmowa:
-
- jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
- jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie
- jakie możliwości daje płatna reklama LinkedInie – kiedy z niej korzystać?
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zjazd 4 - 31.05.2022
Trener

Wojtek Kardyś
Temat zjazdu: TWITTER BEZ TAJEMNIC
Historia, definicja, liczby, czyli jak powstał Twitter, czym jest i jakie są najważniejsze liczby z nim związane.
Bezpieczeństwo i ustawienia – jak zabezpieczyć swoje konto na Twitterze oraz jak je maksymalnie zoptymalizować pod siebie.
Tworzenie profilu – tutaj omawiamy od podstaw jak stworzyć jak najlepsze i najbardziej profesjonalne konto na Twitterze.
Omówienie Twittera – w tym module omówimy funkcje Twittera by się w nim na starcie nie pogubić, czyli co jest czym i co do czego prowadzi.
Omówienie nazewnictwa – wiem jak trudno połapać się w Twitterowej nowomowie, stąd ten moduł, który przybliży Wam najważniejsze skróty.
Reguły tworzenia tweeta – odpowiedzi na najważniejsze pytania, które rodzą się podczas tworzenia pierwszych tweetów.
Jak zacząć tweetować by Cię zauważyli – na co zwrócić uwagę, a przede wszystkim, jak ją przyciągnąć.
Narzędzia do Tweetowania – zbiór narzędzi, które pomogą i ułatwią Wam tweetowanie.
Jak rozpoznać bota/trolla – wyczerpujący poradnik, jak rozpoznać boty oraz trolle na Twitterze.
Jak weryfikować Fake News – czyli jak nie zostać oszukanym i odkryć dezinformację na Twitterze.
Tips&Tricks – zbiór najciekawszych tricków, które pomogą Wam w tweetowaniu i zrobią wrażenie na znajomych.
Wybrane case’y.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zjazd 5 - 07.06.2022
Trener

Wojtek Żywolt
Temat zjazdu: JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TIKTOKA DO DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?
TikTok od podstaw: wszystko, co należy wiedzieć o profilu, funkcjach aplikacji oraz algorytmach.
Analityka i optymalizacja konta.
Jak tworzyć nagrania wideo na TikToka? Przydatne wskazówki.
Bezpieczeństwo na platformie.
Krótki wstęp do TikTok Ads.
Trendy na TikToku.
Case study działań marek.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zjazd 6 - 14.06.2022
Trener

Adrian Gamoń
Temat zjazdu: WARSZTAT PROJEKTOWANIA STRATEGII KOMUNIKACJI ONLINE INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC
Wprowadzenie do strategii komunikacji marki:
-
- fundamentalne zasady budowania marki,
- model budowy relacji odbiorców z marką/lejek relacji,
- czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
- miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki,
- kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki.
Pięć etapów budowy strategii komunikacji:
-
- audyt świata marki,
- definicja kluczowych celów,
- analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację,
- koncepcja kreatywna (big idea),
- dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji,
- planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych,
- planowanie harmonogramu działań i budżetowanie,
- kluczowe mierniki działań (KPI),
- wdrożenie strategii.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Cały kurs:
- 2499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 2699 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd I - Facebook:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd II - Instagram:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd III - LinkedIn:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd IV - Twitter:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd V - TikTok:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Zjazd VI - Strategia komunikacji:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 05-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 05-05-2022)
Koszt udziału w kursie obejmuje:
- certyfikat (wer. papierowa) – dot. osób zapisanych na cały kurs
- certyfikat (wer. elektroniczna) – dot. osób zapisanych na poszczególne zjazdy
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


