21.04-06.05.2021
Online
od 449 PLN
Cel

Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat skutecznej promocji i komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają kluczowe formy obecności na Facebooku, Instagramie i LinkedInie, zdobędą wiedzę jak zaplanować działania na tych platformach oraz jak uniknąć typowych błędów. Kurs pozwoli także na poznanie dobrych praktyk w tworzeniu strategii komunikacji.

Profesjonalna organizacja musi wiedzieć, jak przewidzieć kryzys, jak i kiedy na niego zareagować, jak sytuacją kryzysową zarządzać i w końcu – jak z niego wyjść, minimalizując straty wizerunkowe. Podczas jednego ze zjazdów będziemy uczyć się na błędach innych, by nie popełniać ich sami.

Dzięki ostatniemu zjazdowi kursu uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu prawa autorskiego w internecie, zarówno co do podstaw uregulowań prawo-autorskich, jak też specjalistycznej wiedzy związanej z naruszeniem praw autorskich w sieci.

Kurs składa się z 6 zjazdów. Można zapisać się na cały kurs lub poszczególne zjazdy (jeden lub więcej).

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

Czas trwania
I zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
II zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
III zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
IV zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
V zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
VI zjazd: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Kurs online

Cykl zajęć edukacyjnych odbywających się w różnych dniach, prowadzonych w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Adresatami kursu są osoby zarządzające organizacją, producenci, dystrybutorzy, właściciele firm, rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji, osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji, animatorzy i edukatorzy kultury, wszystkie osoby zainteresowane tematyką kursu.

Terminy zjazdów

Zjazd I: 21.04.2021

Zjazd II: 22.04.2021

Zjazd III: 28.04.2021

Zjazd IV: 29.04.2021

Zjazd V: 05.05.2021

Zjazd VI: 06.05.2021

Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
 
Bartosz Dembiński

PR-owiec, trener i wykładowca, specjalista w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji.

więcej
 
Piotr Łada

adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie, absolwent kulturoznawstwa na specjalizacji krytyka i promocja sztuk plastycznych (UMCS), absolwent historii sztuki (UW).

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Zjazd 1

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: FACEBOOK W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Facebook marketing:

    • social media a Facebook w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Facebooku w 2021 roku + nowości,
    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • główne formy obecności na Facebooku,
    • jak działa algorytm na Facebooku,
    • dobre i złe praktyki i komunikacji na Facebooku – obalamy mity.

Tworzenie treści na Facebooku:

    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów.

Planowanie komunikacji na Facebooku:

    • etapy planowania komunikacji na Facebooku,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • tworzenie harmonogramu treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 2

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: INSTAGRAM W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Instagram marketing:

    • social media a Instagram w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2021 roku  + nowości,
    • portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
    • główne formy obecności na Instagramie,
    • jak działa algorytm na Instagramie,
    • przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.

Tworzenie postów i stories na Instagramie:

    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).

Planowanie komunikacji na Instagramie:

    • etapy planowania komunikacji na Instagramie,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • harmonogram treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 3

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: LINKEDIN W PROMOCJI I KOMUNIKACJI INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

LinkedIn w promocji:

    • wprowadzenie do szkolenia,
    • jakie korzyści daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy, miejsca i instytucje na LinkedInie?
    • case studies mocnych marek na LinkedInie,
    • jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
    • jak zaplanować strategicznie obecność marki na LinkedInie?

Obecność na LinkedInie:

    • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
    • jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
    • networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
    • jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?

Algorytm i tworzenie skutecznych treści:

    • jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
    • jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
    • jakie często błędy popełniają publikujący na LinkedInie?
    • jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady,
    • jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
    • o czym pisać jako osoba i marka?

Strona firmowa:

    • jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
    • jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie
    • jakie możliwości daje płatna reklama LinkedInie – kiedy z niej korzystać?

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 4

Trener

Adrian Gamoń

Temat zjazdu: WARSZTAT PROJEKTOWANIA STRATEGII KOMUNIKACJI ONLINE INSTYTUCJI, SAMORZĄDÓW, FIRM I MIEJSC

Wprowadzenie do strategii komunikacji marki:

    • fundamentalne zasady budowania marki,
    • model budowy relacji odbiorców z marką/lejek relacji,
    • czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
    • miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki,
    • kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki.

Pięć etapów budowy strategii komunikacji:

    • audyt świata marki,
    • definicja kluczowych celów,
    • analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację,
    • koncepcja kreatywna (big idea),
    • dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji,
    • planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych,
    • planowanie harmonogramu działań i budżetowanie,
    • kluczowe mierniki działań (KPI),
    • wdrożenie strategii.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 5

Trener

Bartosz Dembiński

Temat zjazdu: KOMUNIKACJA KRYZYSOWA INSTYTUCJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: JAK KRYZYS PRZEWIDZIEĆ, ZARZĄDZAĆ NIM I PRZEKUĆ GO W KOMUNIKACYJNY SUKCES

Rola komunikacji w mediach społecznościowych jako element budowania wizerunku naszej marki/organizacji.

Geneza kryzysu: czynniki powodujące sytuacje kryzysowe.

Błędy, których można było uniknąć – analiza kilkudziesięciu przypadków wpadek i kryzysów.

Jak reagować z klasą, zachowując spokój i kulturę?

Zatrzymywanie eskalacji kryzysu – triki, rady i dobre praktyki.

Komunikacja w warunkach „permanentnego kryzysu”.

Moderacja, komentarze i odpowiedzi.

Jak przekuć kryzys w sukces? Case study.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zjazd 6

Trener

Piotr Łada

Temat zjazdu: PRAWO W SIECI. NARUSZENIA PRAW AUTORSKICH W INTERNECIE

Utwór w sieci Internet:

    • twórczość w sieci Internet (m.in. programy graficzne, projekty stron www),
    • ochrona utworów w Internecie (noty copyrightowe, ochrona techniczna),
    • strona www jako prawnie chroniony utwór (układ, layout, kolorystka),
    • skutek umieszczenia utworu w sieci Internet.

Podstawy prawne wykorzystania utworów w sieci Internet:

    • umowy licencyjne,
    • dozwolony użytek utworów chronionych (prywatny, rozpowszechnianie w celach informacyjnych),
    • sprawozdania o aktualnych wydarzeniach,
    • prawo przedruku,
    • prawo cytatu (rodzaje cytatu, zakres cytatu, oznaczanie cytatu).

Wolne licencje oraz serwisy z tzw. contentem:

    • idea wolnych licencji,
    • open source a wolne licencje,
    • najpopularniejsze wolne licencje (GNU, Creative Commons),
    • zasady i ryzyka związane z wykorzystaniem wolnych licencji,
    • dokumentacja wykorzystania,
    • serwisy z tzw. contentem: zasady korzystania serwisów z tzw. contentem (muzyka, film, grafika), zakres wykorzystania i ryzyka naruszeń.

Portale społecznościowe:

    • regulaminy portali społecznościowych (m.in. Facebook) a prawo autorskie,
    • zakres uprawnień portali i skutki umieszczenia utworu na w sieci Internet,
    • możliwość wykorzystania utworów z portali.

Świadczenie usług drogą elektroniczną:

    • adres elektroniczny,
    • informacja handlowa, świadczenie usług drogą elektroniczną,
    • regulaminy (obowiązek wprowadzenia regulaminu, treść regulaminu, wyłączenia odpowiedzialności),
    • odpowiedzialność administratorów stron internetowych (zakres odpowiedzialności, wyłączenia, zgłoszenie naruszeń, obowiązek usunięcia materiałów ze strony internetowej).

Linkowanie:

    • pojęcie linkowania,
    • ramy prawne linkowania w kontekście prawa autorskiego,
    • rodzaje linkowania (m.in. deep link, frame, odesłanie),
    • zasady zgodnego z prawem linkowania i ryzyka prawne,
    • oznaczanie linku.

Prawo do wizerunku oraz ochrona dóbr osobistych:

    • pojęcie wizerunku,
    • zakres ochrony,
    • wymóg zgody,
    • wykorzystanie wizerunku bez obowiązku uzyskania zgody (trzy wyjątki),
    • wizerunki w materiałach promocyjnych, pracowników, wizerunki na wydarzeniach (m.in. szkolenia, konferencje, imprezy),
    • regulaminy wydarzeń a zgoda na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku,
    • pojęcie dóbr osobistych,
    • otwarty katalog dóbr osobistych,
    • najważniejsze rodzaje dóbr osobistych,
    • dobra osobiste osób fizycznych i jednostek organizacyjnych/osób prawnych,
    • dobra osobiste w prawie własności intelektualnej,
    • wizerunek osób zmarłych,
    • wizerunek osób małoletnich,
    • wizerunek/zgody a RODO (treść zgód, klauzula informacyjna, wizerunek jako dane biometryczne),
    • wizerunek w działalności promocyjnej, marketingowej i PR.

Naruszenie praw autorskich w sieci Internet:

    • zakres naruszenia,
    • rodzaje roszczeń,
    • postępowanie w przypadku roszczeń osób trzecich,
    • problematyka dowodowa,
    • roszczenia z tytułu naruszenia wizerunku,
    • przesłanki odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych (przesłanka bezprawności, zwolnienie z odpowiedzialności),
    • odpowiedzialność instytucji/pracodawcy a działania podejmowane przez pracowników /współpracowników/podwykonawców (tzw. obiektywna odpowiedzialności eksploatującego a regulacje z zakresu prawa pracy/prawa cywilnego).

Sesja pytań i odpowiedzi.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Cały kurs:
  • 2249 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 2449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd I:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd II:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd III:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd IV:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd V:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
Zjazd VI:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 16-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 16-04-2021)
	string(6) "before"
	string(10) "16-04-2021"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Kurs z social media

Online, 21.04.2021 - 06.05.2021

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 2249,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 2249,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi