

Środa


Cel
Celem szkolenia jest poznanie możliwości LinkedIna w promocji instytucji, samorządu, miejsca lub firmy. Uczestnicy lepiej zrozumieją specyfikę komunikacji na LinkedInie, nauczą się jak stworzyć dobry profil osobowy oraz stronę firmową, a także jak tworzyć angażujące treści na LinkedInie oraz poznają dobre praktyki w ich publikacji. Celem szkolenia jest również nauka efektywnego planowania działań na LinkedInie, również poprzez otrzymanie praktycznych wskazówek oraz korekt błędów poprzez pracę podczas szkolenia na przykładzie z „branży” lub własnym.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- dyskusja
- techniki multimedialne
- warsztat
- wykład
- wymiana doświadczeń
Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych online:
- osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
- rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji,
- animatorzy i edukatorzy kultury,
- zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
- przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
- reprezentanci organizacji turystycznych,
- reprezentanci organizacji pozarządowych,
- przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.
więcejProgram
Dzień 1
25.05.2022 (Środa)
LinkedIn w promocji:
-
- wprowadzenie do szkolenia,
- jakie korzyści daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy, miejsca i instytucje na LinkedInie?
- case studies mocnych marek na LinkedInie,
- jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
- jak zaplanować strategicznie obecność marki na LinkedInie?
Obecność na LinkedInie:
-
- jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
- jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
- networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
- jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?
Algorytm i tworzenie skutecznych treści:
-
- jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
- jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
- jakie często błędy popełniają publikujący na LinkedInie?
- jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady,
- jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
- o czym pisać jako osoba i marka?
Strona firmowa:
-
- jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
- jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie
- jakie możliwości daje płatna reklama LinkedInie – kiedy z niej korzystać?
Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 20-05-2022)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 20-05-2022)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)