Termin szkolenia gwarantowany
28.04.2021

Środa

Online
od 549 PLN
Cel

Celem szkolenia jest poznanie możliwości LinkedIna w promocji instytucji, samorządu, miejsca lub firmy. Uczestnicy lepiej zrozumieją specyfikę komunikacji na LinkedInie, nauczą się jak stworzyć dobry profil osobowy oraz stronę firmową, a także jak tworzyć angażujące treści na LinkedInie oraz poznają dobre praktyki w ich publikacji. Celem szkolenia jest również nauka efektywnego planowania działań na LinkedInie, również poprzez otrzymanie praktycznych wskazówek oraz korekt błędów poprzez pracę podczas szkolenia na przykładzie z „branży” lub własnym.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • techniki multimedialne
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych online:

  • osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
  • rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji,
  • animatorzy i edukatorzy kultury,
  • zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • reprezentanci organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu
Polecamy również
13.09.2021 Twitter bez tajemnic Online Wojtek Kardyś Rekrutacja w toku
14.10.2021
25.11.2021
Kurs z social media Online Alicja Szulc Adrian Gamoń Bartosz Dembiński Piotr Łada Rekrutacja w toku

Program

Dzień 1

28.04.2021 (Środa)

LinkedIn w promocji:

    • wprowadzenie do szkolenia,
    • jakie korzyści daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy, miejsca i instytucje na LinkedInie?
    • case studies mocnych marek na LinkedInie,
    • jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
    • jak zaplanować strategicznie obecność marki na LinkedInie?

Obecność na LinkedInie:

    • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
    • jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
    • networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
    • jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?

Algorytm i tworzenie skutecznych treści:

    • jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
    • jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
    • jakie często błędy popełniają publikujący na LinkedInie?
    • jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady,
    • jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
    • o czym pisać jako osoba i marka?

Strona firmowa:

    • jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
    • jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie
    • jakie możliwości daje płatna reklama LinkedInie – kiedy z niej korzystać?

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 23-04-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 23-04-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

LinkedIn w promocji i komunikacji instytucji, samorządów, firm i miejsc (Kurs SM - zjazd III)

Online, 28.04.2021

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi