Termin szkolenia gwarantowany
29.11.2023

Środa

Online
od 599 PLN
Cel

Celem szkolenia jest przedstawienie standardów obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych z zastosowaniem zasad profesjonalnej asertywnej komunikacji.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 14:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • burza mózgów
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • techniki multimedialne
  • wykład
Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów i osób nadzorujących pracowników obsługujących klientów oraz wszystkich zainteresowanych obszarem szkolenia.

Prowadzący
Agnieszka Pilińska-Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

29.11.2023 (Środa)

Kim jest klient:

    • jak zrozumieć klienta,
    • co musisz wiedzieć o kliencie,
    • decyzja,
    • kontrola.

Zbieranie faktów poprzez rozmowę:

    • wywiad,
    • doświadczenia,
    • rozmowa,
    • rozpoznanie potrzeb klienta.

Rozwijanie własnej asertywności w kontakcie z klientem:

    • rozwijanie asertywności przez wizerunek siebie,
    • komunikacja a asertywność,
    • stanowcze wyrażanie opinii i przekonywanie do swoich racji,
    • obrona własnego zdania, przyjmowanie ocen, obrona własnych praw,
    • radzenie sobie z presją, manipulacją,
    • techniki wywierania wpływu,
    • radzenie sobie z krytyką i agresją w sytuacjach społecznych.

Komunikacja. Style i techniki komunikacji w procesie obsługi klienta:

    • omówienie podstawowych elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
    • efekt pierwszego wrażenia
    • gesty w komunikacji
    • rola emocji w kontaktach interpersonalnych
    • asertywna komunikacja
    • komunikacja bez agresji – jak to osiągnąć
    • komunikacja w sytuacjach kryzysowych, trudnych i konfliktowych
    • rozmowa telefoniczna, bezpośrednia,
    • bariery komunikacyjne.

Omówienie sposobów radzenia sobie z trudnym klientem:

    • typy trudnych klientów,
    • metody radzenia sobie z trudnym klientem,
    • zasady rozmowy z osobami wybuchowymi, zdenerwowanymi i agresywnymi.

Kultura organizacyjna wspierająca obsługę klienta:

    • co wpływa na kulturę organizacyjną,
    • czynniki wspierające obsługę klienta.

Sesja pytań i odpowiedzi. 

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 24-11-2023)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 24-11-2023)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte