Termin szkolenia gwarantowany
03.12.2020

Czwartek

10:00-15:00
Online
od 499 PLN
Cel

Jak przyciągnąć odpowiednich ludzi na płatne wydarzenia lub warsztaty? Jak połączyć ze sobą reklamę na Facebooku, w Google, stronę www, newsletter i wszystkie materiały promocyjne tak, by stworzyć szczelny i efektywny lejek sprzedaży biletów? Jak zainteresować odbiorców wydarzeniami odbywającymi się w sieci? Jak kalkulować potrzebny budżet reklamowy i udoskonalać lejek z wydarzenia na wydarzenie, obniżając przy tym koszty? Na te pytania ma odpowiedzieć niniejszy kurs.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
Grupa docelowa

Pracownicy sektora kultury, w tym:

  • pracownicy instytucji kultury,
  • firmy pracujące w sektorze kultury,
  • niezależni animatorzy.
Prowadzący
Grzegorz Jędrek

Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl.

więcej

Dzień 1

03.12.2020 (Czwartek)

Podstawy teoretyczne:

    • budowanie odpowiedniej komunikacji przy wydarzeniach kulturalnych,
    • podstawowe zasady przyciągania odbiorców na wydarzenia online i offline.

Kwestie techniczne: piksel Facebooka i kod śledzenia Google Analytics:

    • czym jest piksela Facebook i jak z niego korzystać,
    • narzędzia Google, które pozwalają na analizę efektywności podejmowanych działań promocyjnych.

Strategie:

    • strategia z wideo,
    • strategia z blogiem i newsletterem,
    • strategia z botem.

Treści, teksty i landingpage:

    • jak tworzyć teksty, które przyciągną uwagę odbiorców,
    • co się sprawdza i sprawi, że odbiorcy wyświetlą i zainteresują się właśnie Waszym tekstem,
    • landing page – czym są, jak tworzyć i wykorzystywać je w codziennej pracy.

Analiza skuteczności:

    • jak badać skuteczność działań,
    • na czym się skupiać,
    • co optymalizować, aby osiągać jak najlepsze efekty.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 30-11-2020)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 30-11-2020)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu na sali obejmuje:
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
	string(5) "after"
	string(10) "30-11-2020"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Jak promować wydarzenia kulturalne? Strategia dla działań online i offline (szkolenie online)

Online, 03.12.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 499,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 499,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi