

Czwartek


Cel
Jak przyciągnąć odpowiednich ludzi na płatne wydarzenia lub warsztaty? Jak połączyć ze sobą reklamę na Facebooku, w Google, stronę www, newsletter i wszystkie materiały promocyjne tak, by stworzyć szczelny i efektywny lejek sprzedaży biletów? Jak zainteresować odbiorców wydarzeniami odbywającymi się w sieci? Jak kalkulować potrzebny budżet reklamowy i udoskonalać lejek z wydarzenia na wydarzenie, obniżając przy tym koszty? Na te pytania ma odpowiedzieć niniejszy kurs.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Metodyka
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- prezentacja
- warsztat
Grupa docelowa
Pracownicy sektora kultury, w tym:
- pracownicy instytucji kultury,
- firmy pracujące w sektorze kultury,
- niezależni animatorzy.
Prowadzący
Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl.
więcejProgram
Dzień 1
03.12.2020 (Czwartek)
Podstawy teoretyczne:
-
- budowanie odpowiedniej komunikacji przy wydarzeniach kulturalnych,
- podstawowe zasady przyciągania odbiorców na wydarzenia online i offline.
Kwestie techniczne: piksel Facebooka i kod śledzenia Google Analytics:
-
- czym jest piksela Facebook i jak z niego korzystać,
- narzędzia Google, które pozwalają na analizę efektywności podejmowanych działań promocyjnych.
Strategie:
-
- strategia z wideo,
- strategia z blogiem i newsletterem,
- strategia z botem.
Treści, teksty i landingpage:
-
- jak tworzyć teksty, które przyciągną uwagę odbiorców,
- co się sprawdza i sprawi, że odbiorcy wyświetlą i zainteresują się właśnie Waszym tekstem,
- landing page – czym są, jak tworzyć i wykorzystywać je w codziennej pracy.
Analiza skuteczności:
-
- jak badać skuteczność działań,
- na czym się skupiać,
- co optymalizować, aby osiągać jak najlepsze efekty.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 30-11-2020)
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 30-11-2020)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


