Termin szkolenia gwarantowany
26.08.2021

Czwartek

Online
od 499 PLN
Cel

Jak przyciągnąć odpowiednich ludzi na płatne wydarzenia lub warsztaty? Jak połączyć ze sobą reklamę na Facebooku, w Google, stronę www, newsletter i wszystkie materiały promocyjne tak, by stworzyć szczelny i efektywny lejek sprzedaży biletów? Jak zainteresować odbiorców wydarzeniami odbywającymi się w sieci? Jak kalkulować potrzebny budżet reklamowy i udoskonalać lejek z wydarzenia na wydarzenie, obniżając przy tym koszty? Na te pytania ma odpowiedzieć niniejszy kurs.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 14:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sektora kultury, w tym:

  • pracowników instytucji kultury,
  • firm pracujących w sektorze kultury,
  • niezależnych animatorów.
Prowadzący
Grzegorz Jędrek

Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

26.08.2021 (Czwartek)

Podstawy teoretyczne:

    • budowanie odpowiedniej komunikacji przy wydarzeniach kulturalnych,
    • podstawowe zasady przyciągania odbiorców na wydarzenia online i offline.

Kwestie techniczne: piksel Facebooka i kod śledzenia Google Analytics:

    • czym jest piksela Facebook i jak z niego korzystać,
    • narzędzia Google, które pozwalają na analizę efektywności podejmowanych działań promocyjnych.

Strategie:

    • strategia z wideo,
    • strategia z blogiem i newsletterem,
    • strategia z botem.

Treści, teksty i landingpage:

    • jak tworzyć teksty, które przyciągną uwagę odbiorców,
    • co się sprawdza i sprawi, że odbiorcy wyświetlą i zainteresują się właśnie Waszym tekstem,
    • landing page – czym są, jak tworzyć i wykorzystywać je w codziennej pracy.

Analiza skuteczności:

    • jak badać skuteczność działań,
    • na czym się skupiać,
    • co optymalizować, aby osiągać jak najlepsze efekty.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Agenda jest orientacyjna i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 23-08-2021)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 23-08-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte