28.09.2021

Wtorek

Online
od 449 PLN
Cel

Współczesne public relations to bardzo szeroki obszar, korzystający z różnorodnych narzędzi komunikacyjnych – od tych tradycyjnych (współpraca z mediami i kształtowanie polityki informacyjnej organizacji) po nowe media i działania niestandardowe. Specjaliści od PR i rzecznicy prasowi w organizacjach muszą być obecnie wielozadaniowymi profesjonalistami, którzy skutecznie odnajdą się w rzeczywistości „medialnego natłoku” i konkurencji informacyjnej. Jak skutecznie przebić się z informacjami do mediów? Jak przygotować się na kryzys i nim zarządzać? Jak kreować profesjonalną politykę informacyjną w organizacji? Odpowiedzi na te, i wiele innych, pytań, znajdą Państwo na naszym szkoleniu.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • omówienie studium przypadków
  • techniki multimedialne
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do:

  • rzeczników prasowych,
  • pracowników instytucji, którzy mają kontakt z mediami,
  • pracowników działów marketingu i komunikacji,
  • osób odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
  • wszystkich osób zainteresowanych tematyką PR i komunikacji.
Prowadzący
Bartosz Dembiński

PR-owiec, trener i wykładowca, specjalista w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

28.09.2021 (Wtorek)

Zatrzymywanie eskalacji kryzysu – triki, rady i dobre praktyki.

Komunikacja w warunkach permanentnego kryzysu wizerunkowego.

Odpowiedzi na pytania dziennikarza.

Skuteczna informacja prasowa.

Co to jest Pubblic Affairs i jaką rolę odgrywa w niej rzecznik prasowy.

Polityka CSR – komunikacja w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w organizacji.

Informacje prasowe i konferencje prasowe – dobre praktyki współpracy z mediami.

Eskalowanie dobrych informacji w firmie czy organizacji – jak sprawić, by o nas mówiono.

Efektywna strategia komunikacyjna.

Wykorzystanie mediów społecznościowych w pracy specjalisty PR.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 23-09-2021)
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 23-09-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Wyzwania public relations w instytucjach publicznych

Online, 28.09.2021

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi