29.01.2021

Piątek

10:00-14:00
Online
od 399 PLN
Cel

Okres pandemii stał się wyzwaniem z jednej strony dotyczącym potrzeby redefinicji funkcji instytucji kultury, z drugiej zmierzenia się z nowoczesnymi formami projektowania oferty, z trzeciej zaś z aktualnymi potrzebami i ograniczeniami naszych odbiorców. Czy to moment, aby przemyśleć na nowo misję i wizję instytucji? Jak instytucja kultury może nawiązać i potrzymać nowe relacje online, a jak utrzymać i docenić te, które do tej pory wypracowała? Co okres pandemii zmienia w oczekiwaniach i obawach naszej publiczności? Jak zbierać dane jakościowe i ilościowe online dotyczące naszych odbiorców?

W trakcie naszego spotkania wspólnie zastanowimy się i poszukamy odpowiedzi na powyższe pytania. Przyjrzymy się także wynikom badań i interesującym praktykom polskich i zagranicznych instytucji dotyczących uczestnictwa i podtrzymywania relacji z widzem. W ramach webinarium skorzystamy z 3 narzędzi online, które zaktywizują i zainspirują do wykorzystania w codziennej praktyce.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
  • wykład
Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest dla pracowników sektora kultury, w tym: pracowników instytucji kultury, firm pracujących w sektorze kultury, niezależnych animatorów oraz dla wszystkich osób zainteresowanych tematem.

Prowadzący
Joanna Tabaka

Specjalizuje się w przełamywaniu barier w dostępie do kultury poprzez edukację pracowników instytucji kultury i przedstawicieli samorządów.

więcej
Kolejny termin szkolenia

Dzień 1

29.01.2021 (Piątek)

Rozwój publiczności czy rozwój społeczności?

„Nowa” vs. „stara” publiczność – kogo tracimy (i czy faktycznie tracimy?), kogo możemy zyskać.

Różnice i podobieństwa w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji online i offline.

Projektowanie oferty wczoraj i dziś – z jakimi nowymi wyzwaniami zmierzymy się proponując działania online i w realu, jakie tematy i formaty się lepiej angażują odbiorców (przykłady polskie i zagraniczne).

Nie tylko FB – inne formy komunikacji z widzami.

Zarządzanie zespołem i dbanie o siebie jako istotny element budowania relacji w odbiorcą.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 26-01-2021)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 26-01-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu na sali obejmuje:
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
	string(6) "before"
	string(10) "26-01-2021"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Widz realny czy wirtualny? Jak tworzyć ofertę i budować relację z odbiorcą za pomocą nowych mediów (szkolenie online)

Online, 29.01.2021

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi