Termin szkolenia gwarantowany
29.01.2021

Piątek

Online
od 499 PLN
Cel

Okres pandemii stał się wyzwaniem z jednej strony dotyczącym potrzeby redefinicji funkcji instytucji kultury, z drugiej zmierzenia się z nowoczesnymi formami projektowania oferty, z trzeciej zaś z aktualnymi potrzebami i ograniczeniami naszych odbiorców. Czy to moment, aby przemyśleć na nowo misję i wizję instytucji? Jak instytucja kultury może nawiązać i potrzymać nowe relacje online, a jak utrzymać i docenić te, które do tej pory wypracowała? Co okres pandemii zmienia w oczekiwaniach i obawach naszej publiczności? Jak zbierać dane jakościowe i ilościowe online dotyczące naszych odbiorców?

W trakcie naszego spotkania wspólnie zastanowimy się i poszukamy odpowiedzi na powyższe pytania. Przyjrzymy się także wynikom badań i interesującym praktykom polskich i zagranicznych instytucji dotyczących uczestnictwa i podtrzymywania relacji z widzem. W ramach webinarium skorzystamy z 3 narzędzi online, które zaktywizują i zainspirują do wykorzystania w codziennej praktyce.

string(6) "online"
Czas trwania
od 10:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • warsztat
  • wykład
Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest dla pracowników sektora kultury, w tym: pracowników instytucji kultury, firm pracujących w sektorze kultury, niezależnych animatorów oraz dla wszystkich osób zainteresowanych tematem.

Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

29.01.2021 (Piątek)

Rozwój publiczności czy rozwój społeczności?

„Nowa” vs. „stara” publiczność – kogo tracimy (i czy faktycznie tracimy?), kogo możemy zyskać.

Różnice i podobieństwa w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji online i offline.

Projektowanie oferty wczoraj i dziś – z jakimi nowymi wyzwaniami zmierzymy się proponując działania online i w realu, jakie tematy i formaty się lepiej angażują odbiorców (przykłady polskie i zagraniczne).

Nie tylko FB – inne formy komunikacji z widzami.

Zarządzanie zespołem i dbanie o siebie jako istotny element budowania relacji w odbiorcą.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 26-01-2021)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 26-01-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte