22.05.2024

Środa

Online
od 549 PLN
Cel

Celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych standardów zaawansowanej funkcji asystenckiej, wzbogacenie i rozwój swoje umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania sekretariatem i pełnienia roli asystenta szefa. Oprócz omówienia zaawansowanych zagadnień związanych z komunikacją asertywną i budowaniem własnej marki przedstawiony zostanie problem efektywnego zarządzania czasem własnym i szefa. Ponadto uczestnicy poznają zasady funkcjonowania w pracy zdalnej i najnowszych rozwiązań technologicznych w sekretariacie.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 14:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Metodyka
  • burza mózgów
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • prezentacja
  • techniki multimedialne
  • wykład
Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników chcących wzbogacić i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania sekretariatem i pełnienia roli asystenta szefa.

Prowadzący
Agnieszka Pilińska-Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

22.05.2024 (Środa)

Budowa własnego wizerunku w sekretariacie (personal branding):

    • co to jest personal branding,
    • co stanowi o marce w sekretariacie,
    • analiza i interpretacja własnej marki,
    • mocne i słabe strony,
    • budowa własnego wizerunku w oparciu o wzmocnienie pewności siebie.

 Zakres obowiązków asystenckich w kontekście zadań podkreślających własną markę:

    • kalendarz szefa,
    • organizacja spotkań,
    • obsługa klienta,
    • obieg dokumentów w sekretariacie,
    • organizacja podróży służbowych.

Zarządzanie zmianą w sekretariacie:

    • źródła i motory zmian,
    • potrzeby zmian,
    • rekcje człowieka na zmiany,
    • rola asystenta w procesie wprowadzania zmian,
    • etapy wdrażania zmian,
    • obszar wspierania szefa w procesie wprowadzania zmian,
    • kompetencje niezbędne w procesie wprowadzania zmian.

 Profesjonalne zarządzanie czasem własnym i czasem szefa:

    • selektywność działania,
    • zachowanie prawidłowej struktury wykonywanych czynności,
    • planowanie pracy własnej, kryteria zadań ważnych,
    • myślenie w kategoriach celu – zasad SMART, ekologia celów, analiza spójności celów w czasie,
    • racjonalna organizacja zebrań, narad, konferencji,
    • efektywne gromadzenie i przekazywanie informacji,
    • badanie rzeczywistego wykorzystania czasu,
    • ustalanie priorytetów (krótko i długofalowych, spójnych i pozostających w sprzeczności).

Umiejętność komunikacji na wyższym poziomie:

    • asertywna współpraca w sekretariacie,
    • komunikacja werbalna na najwyższym poziomie,
    • jakie zadania delegujemy,
    • komunikacja zespołowa.

Umiejętność publicznego przemawiania:

    • zasady wystąpień,
    • kiedy asystent ma szanse wystąpienia,
    • najczęściej popełniane błędy,
    • standardy komunikacji podczas przemówień.

Najnowsze rozwiązania technologiczne w pracy asystenta:

    • narzędzia online,
    • aplikacje na telefon,
    • programy do tworzenia prezentacji.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 17-05-2024)
  • 649 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 17-05-2024)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Profesjonalne zarządzanie sekretariatem

Online, 22.05.2024

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

NABYWCA I DANE DO FAKTURY

/

Czy dane nabywcy są takie same jak odbiorcy?

ODBIORCA I DANE DO FAKTURY

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0
  • Faktura: Elektroniczna (wysłana w dniu szkolenia na podany adres)

Uwagi