Termin szkolenia gwarantowany
23-24.02.2021
Online
od 949 PLN
Cel

Podstawowym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat skutecznej promocji i komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie, zdobędą wiedzę jak zaplanować działania na tych platformach oraz jak uniknąć typowych błędów. Szkolenie pozwoli im także na poznanie dobrych praktyk w tworzeniu treści oraz narzędzi pomocnych w prowadzanych działaniach. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy ulepszą własną stronę firmową na Facebooku i profil na Instagramie (otrzymają dedykowane wskazówki a być może wypracują także koncept komunikacji).

Szkolenie jest dwudniowe z możliwością uczestnictwa w wybranym, pierwszym lub drugim, dniu szkolenia.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

Czas trwania
I dzień: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
II dzień: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • techniki multimedialne
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenia są skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Facebooku i Instagramie:

  • zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • pracownicy działów marketingu i komunikacji,
  • animatorzy i edukatorzy kultury,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • reprezentanci organizacji pozarządowych,
  • osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy w proponowanym temacie.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

23.02.2021 (Wtorek)

Facebook marketing:

    • social media a Facebook w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Facebooku w 2021 roku + nowości,
    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • główne formy obecności na Facebooku,
    • jak działa algorytm na Facebooku,
    • dobre i złe praktyki i komunikacji na Facebooku – obalamy mity.

Tworzenie treści na Facebooku:

    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów.

Planowanie komunikacji na Facebooku:

    • etapy planowania komunikacji na Facebooku,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • tworzenie harmonogramu treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Dzień 2

24.02.2021 (Środa)

Instagram marketing:

    • social media a Instagram w Polsce,
    • główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2021 roku  + nowości,
    • portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
    • główne formy obecności na Instagramie,
    • jak działa algorytm na Instagramie,
    • przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.

Tworzenie postów i stories na Instagramie:

    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
    • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).

Planowanie komunikacji na Instagramie:

    • etapy planowania komunikacji na Instagramie,
    • spójna komunikacja – linie narracyjne,
    • harmonogram treści.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • Całe szkolenie: 849 zł, I dzień szkolenia: 449 zł, II dzień szkolenia: 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 18-02-2021)
  • Całe szkolenie: 949 zł, I dzień szkolenia: 549 zł, II dzień szkolenia: 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 18-02-2021)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
	string(5) "after"
	string(10) "18-02-2021"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Facebook i Instagram – skuteczne narzędzia w promocji i komunikacji w sektorze publicznym

Online, 23.02.2021 - 24.02.2021

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 949,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 949,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi