



Cel
Podstawowym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat skutecznej promocji i komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie, zdobędą wiedzę jak zaplanować działania na tych platformach oraz jak uniknąć typowych błędów. Szkolenie pozwoli im także na poznanie dobrych praktyk w tworzeniu treści oraz narzędzi pomocnych w prowadzanych działaniach. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy ulepszą własną stronę firmową na Facebooku i profil na Instagramie (otrzymają dedykowane wskazówki a być może wypracują także koncept komunikacji).
Szkolenie jest dwudniowe z możliwością uczestnictwa w wybranym, pierwszym lub drugim, dniu szkolenia.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
II dzień: od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- dyskusja
- techniki multimedialne
- warsztat
- wykład
- wymiana doświadczeń
Grupa docelowa
Szkolenia są skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Facebooku i Instagramie:
- zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
- pracownicy działów marketingu i komunikacji,
- animatorzy i edukatorzy kultury,
- przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
- reprezentanci organizacji turystycznych,
- reprezentanci organizacji pozarządowych,
- osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy w proponowanym temacie.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
więcejPolecamy również
21.04.2021 06.05.2021 |
Kurs z social media | Online | Adrian Gamoń Bartosz Dembiński Piotr Łada | Rekrutacja w toku |
Program
Dzień 1
23.02.2021 (Wtorek)
Facebook marketing:
-
- social media a Facebook w Polsce,
- główne trendy w komunikacji na Facebooku w 2021 roku + nowości,
- portal Facebook i mechanizmy jego działania,
- główne formy obecności na Facebooku,
- jak działa algorytm na Facebooku,
- dobre i złe praktyki i komunikacji na Facebooku – obalamy mity.
Tworzenie treści na Facebooku:
-
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
- przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów.
Planowanie komunikacji na Facebooku:
-
- etapy planowania komunikacji na Facebooku,
- spójna komunikacja – linie narracyjne,
- tworzenie harmonogramu treści.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Dzień 2
24.02.2021 (Środa)
Instagram marketing:
-
- social media a Instagram w Polsce,
- główne trendy w komunikacji na Instagramie w 2021 roku + nowości,
- portal i aplikacja Instagram i mechanizmy jej działania,
- główne formy obecności na Instagramie,
- jak działa algorytm na Instagramie,
- przykłady komunikacje marek z różnych branż na Instagramie.
Tworzenie postów i stories na Instagramie:
-
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących postów i stories (relacji),
- przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów (ew. stories).
Planowanie komunikacji na Instagramie:
-
- etapy planowania komunikacji na Instagramie,
- spójna komunikacja – linie narracyjne,
- harmonogram treści.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- Całe szkolenie: 849 zł, I dzień szkolenia: 449 zł, II dzień szkolenia: 449 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 18-02-2021)
- Całe szkolenie: 949 zł, I dzień szkolenia: 549 zł, II dzień szkolenia: 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 18-02-2021)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


