Termin szkolenia gwarantowany
09.06.2020

Wtorek

9:00-15:00
Internet
od PLN
Cel

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z prowadzenia profesjonalnych działań komunikacyjnych na Facebooku i Instagramie – ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży samorządów, instytucji i organizacji. Uczestnicy szkolenia wyszlifują swoją wiedzę i doświadczenie z zarządzania obecnością na Facebooku, będą jak uniknąć wielu błędów i tworzyć skuteczne i angażujące treści. Dodatkowo zostaną wprowadzenie w specyfikę komunikacji na Instagramie.

Dzięki temu szkoleniu uczestnik:

    • zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki oraz promocję w mediach społecznościowych,
    • utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością na Facebooku i Instagramie (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny),
    • zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu),
    • pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce,
    • pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki w social mediach.

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:

    • sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza – Adrian Gamoń dzieli się tym, co wie najlepiej. Bazuje na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata;
    • materiał podany w przystępny i angażujący sposób – prowadzący dzieli się praktycznymi wskazówkami. Stara się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne;
    • szkolenie dopasowane do specyfiki uczestników – przed szkoleniem badamy oczekiwania uczestników i na ich bazie dopasowujemy zakres i program kursu;
    • w trakcie szkolenia pracujemy na przypadkach z życia uczestników – staramy się odnosić do specyfiki marek, celów, grup docelowych i branży uczestników biorących udział w szkoleniu;
    • bezpośredni kontakt z prowadzącym –szkolenie ma formę konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi online;
    • możliwość zadawania pytań po szkoleniu – może to oczywiste, ale wolimy napisać, że prowadzący chętnie podejmie wyzwanie odpowiedzenia na najtrudniejsze pytania;
    • prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia – uczestnicy oprócz prezentacji otrzymają pogłębiające wiedzę listy kontrolne.
Metodyka
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • praca na własnych komputerach
  • prezentacja
  • szkolenie online (na żywo)
  • wykład
Grupa docelowa
  • pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • pracownicy organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Dzień 1

09.06.2020 (Wtorek)

Wprowadzenie do komunikacji w social mediach:

    • jak powinna zachowywać się marka w social mediach?,
    • podstawowe dane i trendy dotyczące promocji w kanałach społecznościowych w Polsce,
    • najczęstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach,
    • przydatne bezpłatne narzędzia pracy social media specjalisty,
    • jak zaplanować i zarządzać obecnością w social mediach.

Komunikacja na Facebooku i Instagramie:

    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama, wydarzenia),
    • jak działa algorytm na Facebooku i jak dzięki tej wiedzy zdobywać większe organiczne zasięgi,
    • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook i przykłady dobrego contentu (tekst, link, grafika, video, live i relacje),
    • jak tworzyć angażujące treści,
    • portal Instagram i mechanizmy jego działania,
    • Ingramami – kluczowe informacje o zarządzaniu profilem i tworzeniu treści.

Tworzenie treści na Facebooku w praktyce:

    • praktyczne ćwiczenia z tworzenia postów.

Koncept komunikacji i podsumowanie:

    • tworzenie konceptu obecności w social mediach,
    • obsługa klienta na Facebooku,
    • dobre praktyki w reagowaniu kryzysowym,
    • podsumowanie.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Przed szkoleniem zostanie przesłana ankieta online do uczestników w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych. Program ramowy może w tym przypadku ulec modyfikacji ze względu na indywidualne oczekiwania grup i możliwość ich realizacji.

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt udziału w szkoleniu na sali obejmuje:
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
	string(5) "after"
	string(10) "04-06-2020"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Social media na trudne czasy – jak zarządzać w kryzysie obecnością na Facebooku i Instagramie oraz tworzyć angażujące treści? (szkolenie online)

Internet, 09.06.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 449,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 449,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi