Termin szkolenia gwarantowany
09.06.2020

Wtorek

Internet
od PLN
Cel

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z prowadzenia profesjonalnych działań komunikacyjnych na Facebooku i Instagramie – ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży samorządów, instytucji i organizacji. Uczestnicy szkolenia wyszlifują swoją wiedzę i doświadczenie z zarządzania obecnością na Facebooku, będą jak uniknąć wielu błędów i tworzyć skuteczne i angażujące treści. Dodatkowo zostaną wprowadzenie w specyfikę komunikacji na Instagramie.

Dzięki temu szkoleniu uczestnik:

    • zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki oraz promocję w mediach społecznościowych,
    • utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością na Facebooku i Instagramie (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny),
    • zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu),
    • pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce,
    • pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki w social mediach.

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:

    • sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza – Adrian Gamoń dzieli się tym, co wie najlepiej. Bazuje na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata;
    • materiał podany w przystępny i angażujący sposób – prowadzący dzieli się praktycznymi wskazówkami. Stara się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne;
    • szkolenie dopasowane do specyfiki uczestników – przed szkoleniem badamy oczekiwania uczestników i na ich bazie dopasowujemy zakres i program kursu;
    • w trakcie szkolenia pracujemy na przypadkach z życia uczestników – staramy się odnosić do specyfiki marek, celów, grup docelowych i branży uczestników biorących udział w szkoleniu;
    • bezpośredni kontakt z prowadzącym –szkolenie ma formę konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi online;
    • możliwość zadawania pytań po szkoleniu – może to oczywiste, ale wolimy napisać, że prowadzący chętnie podejmie wyzwanie odpowiedzenia na najtrudniejsze pytania;
    • prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia – uczestnicy oprócz prezentacji otrzymają pogłębiające wiedzę listy kontrolne.
NULL
Czas trwania
9:00-15:00
Metodyka
  • case studies
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja
  • praca na własnych komputerach
  • prezentacja
  • szkolenie online (na żywo)
  • wykład
Grupa docelowa
  • pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • pracownicy organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

09.06.2020 (Wtorek)

Wprowadzenie do komunikacji w social mediach:

    • jak powinna zachowywać się marka w social mediach?,
    • podstawowe dane i trendy dotyczące promocji w kanałach społecznościowych w Polsce,
    • najczęstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach,
    • przydatne bezpłatne narzędzia pracy social media specjalisty,
    • jak zaplanować i zarządzać obecnością w social mediach.

Komunikacja na Facebooku i Instagramie:

    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama, wydarzenia),
    • jak działa algorytm na Facebooku i jak dzięki tej wiedzy zdobywać większe organiczne zasięgi,
    • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook i przykłady dobrego contentu (tekst, link, grafika, video, live i relacje),
    • jak tworzyć angażujące treści,
    • portal Instagram i mechanizmy jego działania,
    • Ingramami – kluczowe informacje o zarządzaniu profilem i tworzeniu treści.

Tworzenie treści na Facebooku w praktyce:

    • praktyczne ćwiczenia z tworzenia postów.

Koncept komunikacji i podsumowanie:

    • tworzenie konceptu obecności w social mediach,
    • obsługa klienta na Facebooku,
    • dobre praktyki w reagowaniu kryzysowym,
    • podsumowanie.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Przed szkoleniem zostanie przesłana ankieta online do uczestników w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych. Program ramowy może w tym przypadku ulec modyfikacji ze względu na indywidualne oczekiwania grup i możliwość ich realizacji.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte