

Wtorek


Cel
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z prowadzenia profesjonalnych działań komunikacyjnych na Facebooku i Instagramie – ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży samorządów, instytucji i organizacji. Uczestnicy szkolenia wyszlifują swoją wiedzę i doświadczenie z zarządzania obecnością na Facebooku, będą jak uniknąć wielu błędów i tworzyć skuteczne i angażujące treści. Dodatkowo zostaną wprowadzenie w specyfikę komunikacji na Instagramie.
Dzięki temu szkoleniu uczestnik:
-
- zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki oraz promocję w mediach społecznościowych,
- utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością na Facebooku i Instagramie (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny),
- zaktualizuje wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu),
- pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce,
- pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki w social mediach.
Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:
-
- sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza – Adrian Gamoń dzieli się tym, co wie najlepiej. Bazuje na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata;
- materiał podany w przystępny i angażujący sposób – prowadzący dzieli się praktycznymi wskazówkami. Stara się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne;
- szkolenie dopasowane do specyfiki uczestników – przed szkoleniem badamy oczekiwania uczestników i na ich bazie dopasowujemy zakres i program kursu;
- w trakcie szkolenia pracujemy na przypadkach z życia uczestników – staramy się odnosić do specyfiki marek, celów, grup docelowych i branży uczestników biorących udział w szkoleniu;
- bezpośredni kontakt z prowadzącym –szkolenie ma formę konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi online;
- możliwość zadawania pytań po szkoleniu – może to oczywiste, ale wolimy napisać, że prowadzący chętnie podejmie wyzwanie odpowiedzenia na najtrudniejsze pytania;
- prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia – uczestnicy oprócz prezentacji otrzymają pogłębiające wiedzę listy kontrolne.
Czas trwania
Metodyka
- case studies
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- praca na własnych komputerach
- prezentacja
- szkolenie online (na żywo)
- wykład
Grupa docelowa
- pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
- przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
- reprezentanci organizacji turystycznych,
- pracownicy organizacji pozarządowych,
- przedstawiciele biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.
więcejProgram
Dzień 1
09.06.2020 (Wtorek)
Wprowadzenie do komunikacji w social mediach:
-
- jak powinna zachowywać się marka w social mediach?,
- podstawowe dane i trendy dotyczące promocji w kanałach społecznościowych w Polsce,
- najczęstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach,
- przydatne bezpłatne narzędzia pracy social media specjalisty,
- jak zaplanować i zarządzać obecnością w social mediach.
Komunikacja na Facebooku i Instagramie:
-
- portal Facebook i mechanizmy jego działania,
- różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama, wydarzenia),
- jak działa algorytm na Facebooku i jak dzięki tej wiedzy zdobywać większe organiczne zasięgi,
- najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook i przykłady dobrego contentu (tekst, link, grafika, video, live i relacje),
- jak tworzyć angażujące treści,
- portal Instagram i mechanizmy jego działania,
- Ingramami – kluczowe informacje o zarządzaniu profilem i tworzeniu treści.
Tworzenie treści na Facebooku w praktyce:
-
- praktyczne ćwiczenia z tworzenia postów.
Koncept komunikacji i podsumowanie:
-
- tworzenie konceptu obecności w social mediach,
- obsługa klienta na Facebooku,
- dobre praktyki w reagowaniu kryzysowym,
- podsumowanie.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Przed szkoleniem zostanie przesłana ankieta online do uczestników w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych. Program ramowy może w tym przypadku ulec modyfikacji ze względu na indywidualne oczekiwania grup i możliwość ich realizacji.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.