10.12.2020

Czwartek

9:00-15:00
Online
od 399 PLN
Cel

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik zyska całościowe spojrzenie na promocję w social mediach – z głównym skoncentrowaniem na działaniach Facebooku; pozyskaną wiedzę będzie mógł również odnieść do komunikacji za pomocą innych platform społecznościowych. Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku. Będzie wiedział jak zaplanować działania na Facebooku. Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał dobre praktyki tworzenia treści. Będzie znał narzędzia pomoce w prowadzeniu działań w social mediach. Będzie mógł pracować na przekładzie własnego firmy i otrzyma dedykowane wskazówki.

Ważne! Konieczne jest posiadanie aktywnej kamerki oraz sprawnego mikrofonu podczas szkolenia.

Metodyka
  • ćwiczenia indywidualne
  • techniki multimedialne
  • warsztat
  • wykład
Grupa docelowa

Osoby, do których skierowane jest szkolenie:

  • zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • pracownicy działów marketingu i komunikacji,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • reprezentanci organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Ważne! Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Facebooku. To nie jest szkolenie od podstaw.

Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

więcej
Kolejny termin szkolenia

Dzień 1

10.12.2020 (Czwartek)

Fundamenty komunikacji w social mediach:

    • jak powinna zachowywać się marka w Internecie?
    • zasady budowania marki i etapy budowania marki w social mediach,
    • często popełniane błędy w komunikacji w social mediach.

Krótki przegląd wybranych platform społecznościowych:

    • Instagram i jego możliwości dla instytucji i biznesu,
    • LinkedIn i jego możliwości dla instytucji i biznesu.

Facebook marketing:

    • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
    • główne formy obecności na Facebooku,
    • etapy planowania komunikacji na portalu Facebook,
    • jak działa algorytm na Facebooku,
    • dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
    • narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
    • ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i planowania harmonogramu.

Obsługa klienta i moderacja komentarzy:

    • twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
    • w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 07-12-2020)
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 07-12-2020)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu na sali obejmuje:
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
	string(6) "before"
	string(10) "07-12-2020"
	NULL
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Social media w praktyce. Jak prowadzić stronę na Facebooku oraz tworzyć angażujące treści (szkolenie online)

Online, 10.12.2020

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Koszt szkolenia: 399,00
  • Ilość osób: 0
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi