

Czwartek


Cel
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik zyska całościowe spojrzenie na promocję w social mediach – z głównym skoncentrowaniem na działaniach Facebooku; pozyskaną wiedzę będzie mógł również odnieść do komunikacji za pomocą innych platform społecznościowych. Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku. Będzie wiedział jak zaplanować działania na Facebooku. Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał dobre praktyki tworzenia treści. Będzie znał narzędzia pomoce w prowadzeniu działań w social mediach. Będzie mógł pracować na przekładzie własnego firmy i otrzyma dedykowane wskazówki.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Metodyka
- ćwiczenia indywidualne
- techniki multimedialne
- warsztat
- wykład
Grupa docelowa
Osoby, do których skierowane jest szkolenie:
- zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
- pracownicy działów marketingu i komunikacji,
- przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
- reprezentanci organizacji turystycznych,
- reprezentanci organizacji pozarządowych,
- przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych na Facebooku. To nie jest szkolenie od podstaw.
Prowadzący
Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
więcejDzień 1
10.12.2020 (Czwartek)
Fundamenty komunikacji w social mediach:
-
- jak powinna zachowywać się marka w Internecie?
- zasady budowania marki i etapy budowania marki w social mediach,
- często popełniane błędy w komunikacji w social mediach.
Krótki przegląd wybranych platform społecznościowych:
-
- Instagram i jego możliwości dla instytucji i biznesu,
- LinkedIn i jego możliwości dla instytucji i biznesu.
Facebook marketing:
-
- portal Facebook i mechanizmy jego działania,
- główne formy obecności na Facebooku,
- etapy planowania komunikacji na portalu Facebook,
- jak działa algorytm na Facebooku,
- dobre praktyki w tworzeniu i publikacji angażujących treści,
- narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
- ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i planowania harmonogramu.
Obsługa klienta i moderacja komentarzy:
-
- twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
- w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?
Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 399 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 07-12-2020)
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 07-12-2020)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


