Termin szkolenia gwarantowany
14.06.2022

Wtorek

Online
od 599 PLN
Cel

Celem szkolenia jest nauka tworzenia strategii komunikacji marki online miejsca, instytucji, firmy lub samorządu oraz planowania działań komunikacyjnych. Uczestnicy na szkoleniu poznają model budowy strategii komunikacji, nauczą się wstępnie określać cele, grupy docelowe, popracują nad konceptem komunikacji (idea parasolowa), a także poznają narzędzia przydatne w budowaniu strategii i planowaniu komunikacji. Celem szkolenia jest również nauka efektywnego planowania działań marki w wielu mediach, również poprzez otrzymanie praktycznych wskazówek oraz korektę błędów poprzez pracę podczas szkolenia na przykładzie z „branży” lub własnym.

Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • techniki multimedialne
  • warsztat
  • wykład
  • wymiana doświadczeń
Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do osób mających minimum podstawowe doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych online:

  • osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku marki/organizacji,
  • rzecznicy prasowi, pracownicy działów marketingu i komunikacji,
  • animatorzy i edukatorzy kultury,
  • zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych,
  • przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych,
  • reprezentanci organizacji turystycznych,
  • reprezentanci organizacji pozarządowych,
  • przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.
Prowadzący
Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener. Pomaga tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami swoich klientów.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

14.06.2022 (Wtorek)

Wprowadzenie do strategii komunikacji marki:

    • fundamentalne zasady budowania marki,
    • model budowy relacji odbiorców z marką/lejek relacji,
    • czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
    • miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki,
    • kluczowe składniki procesu tworzenia strategii komunikacji marki.

Pięć etapów budowy strategii komunikacji:

    • audyt świata marki,
    • definicja kluczowych celów,
    • analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację,
    • koncepcja kreatywna (big idea),
    • dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji,
    • planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych,
    • planowanie harmonogramu działań i budżetowanie,
    • kluczowe mierniki działań (KPI),
    • wdrożenie strategii.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 09-06-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 09-06-2022)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte