Termin szkolenia gwarantowany
07.06.2022

Wtorek

Online
od 499 PLN
Cel

Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy o platformie społecznościowej TikTok, skutecznym prowadzeniu i planowaniu działań oraz możliwościach promocyjnych w tym medium.

Uczestnicy szkolenia poznają zasady działania, algorytmy i otrzymają przydatne wskazówki dotyczące nagrywania treści, dobierania muzyki i hashtagów, dostępnych statystyk oraz moderacji kanału firmowego. Po szkoleniu uczestnicy będą mogli samodzielnie założyć oraz zoptymalizować konto.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 15:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • demonstracje i pokazy
  • dyskusja
  • omówienie studium przypadków
  • prezentacja
  • wykład
Grupa docelowa

Szkolenie jest przeznaczone m.in. dla jednostek sektora publicznego, pracowników urzędów i przedsiębiorców, którzy chcą poznać zalety platformy TikTok, algorytmy, wbudowane narzędzie do tworzenia angażujących nagrań czy oferowane formaty reklamowe.

Prowadzący
Wojtek Żywolt

Social media specialist & trener w More Bananas, wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku i Twitterze.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

07.06.2022 (Wtorek)

TikTok od podstaw: wszystko, co należy wiedzieć o profilu, funkcjach aplikacji oraz algorytmach.

Analityka i optymalizacja konta.

Jak tworzyć nagrania wideo na TikToka? Przydatne wskazówki.

Bezpieczeństwo na platformie.

Krótki wstęp do TikTok Ads.

Trendy na TikToku.

Case study działań marek.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie. 
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 02-06-2022)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 02-06-2022)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
Wypełnij
formularz
Sprawdź
wszystkie dane
Wyślij
zgłoszenie
Dostaniesz mejla potwierdzającego
Możesz wydrukować potwierdzenie

Informacje ogólne

Jak wykorzystać potencjał TikToka do działań marketingowych? (Kurs SM – zjazd V)

Online, 07.06.2022

  • Administracja publiczna.
  • Korpus służby cywilnej.
  • Jednostki samorządu terytorialnego.
  • Wymiar sprawiedliwości.
  • Placówki naukowe.
  • Instytucje kultury.
  • Wojsko Polskie.
  • Jednostki oświatowe.
  • Jednostki budżetowe.
  • Stowarzyszenia i fundacje.
  • Służba zdrowia.
  • Zakłady budżetowe.
  • Firmy prywatne (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki z o.o., spółki akcyjne, spółki komandytowe).
  • Spółki samorządowe.
  • Spółki Skarbu Państwa.
  • Osoby prywatne.

Dane do FV nabywcy

/

Czy nabywca ma być również odbiorcą?

Dane do FV odbiorcy

/

Dane osoby kontaktowej/zgłaszającej

Czy osoba zgłaszająca uczestniczy w szkoleniu?

Rozliczenie kosztów udziału

  • Liczba osób: 0
  • Koszt udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych osób:
  • Stawka VAT: Sprzedawca zwolniony przedmiotowo z podatku od towaru i usług [dostawca towarów lub świadczeń usługi zwolniony na podstawie art. 113 ust. 1 (albo ust. 9) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86. z późn. zm.)]
  • Całkowity koszt udziału w szkoleniu: 0

Uwagi