
Środa


Cel
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy w zakresie funkcjonowania w środowisku zawodowym różnych generacji oraz umiejętności zarządzania pracownikami z pokolenia BB, X, Y i Z/C.
Oprócz charakterystyki osób należących do różnych grup wiekowych omówiony zostanie sposób funkcjonowania tych ludzi w pracy, ich sposób postępowania, sposób realizacji powierzonych zadań oraz podejście do pracodawcy. Dodatkowo przedstawione zostaną zasady i sposoby zarządzania pracownikami należącymi do różnych pokoleń a także podobieństwa i różnice w zakresie rozwoju kompetencji czy sposobów komunikacji.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- burza mózgów
- case studies
- ćwiczenia grupowe
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- odgrywanie ról
- techniki multimedialne
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów zarządzających pracownikami należącymi do pokolenia BB, X, Y i Z/C.
Prowadzący
Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.
więcejProgram
Dzień 1
26.04.2023 (Środa)
Charakterystyka pokolenia BB, X, Y i Z/C:
-
- przedział wiekowy,
- język,
- wartości,
- cele życiowe,
- sposób postępowania,
- motywacja.
Generacja BB, X, Y i C/Z w pracy (zespół wielopokoleniowy):
-
- sposób pracy,
- podejście do pracy,
- komunikacja – jak dostosować przekaz,
- wynagrodzenie,
- komunikacja z szefem,
- realizacja powierzonych zadań,
- jak wykorzystać potencjał pracowników,
- zapobieganie konfliktom,
- obszary konfliktogenne.
Różnice w zarządzaniu generacjami – konflikt wartości:
-
- podstawowe różnice,
- rodzaje posiadanych kompetencji,
- delegowanie zadań,
- rozwój kompetencji,
- feedback,
- chęć uczenia się,
- dzielenie się wiedzą,
- zatrzymanie pracowników,
- ocena,
- mocne strony różnych pokoleń.
Motywowanie różnych pokoleń:
-
- budowanie lojalności,
- nastawienie emocjonalne,
- kontakt z innymi pokoleniami,
- szczerość,
- mentorstwo.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 549 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 21-04-2023)
- 649 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 21-04-2023)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


