Termin szkolenia gwarantowany
10.03.2023

Piątek

Online
od 599 PLN
Cel

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia, którzy rozpoczynają swoją przygodę z zamówieniami publicznymi do nabycia umiejętności w zakresie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uczestnicy oprócz wiedzy merytorycznej zdobędą podstawową wiedzę w zakresie poruszania się po platformie e-zamówienia tj: poprzez udostępnienie ekranu pokazane zostanie w jaki sposób wszcząć postępowanie na platformie e-zamówienia oraz pokazane zostaną pozostałe funkcjonalności platformy.

Ponadto na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się o metodzie uproszczonej, która pozwoli przeprowadzić postępowanie zgodnie z przepisami ustawy Pzp a jednocześnie zaoszczędzi zamawiającemu stresu.

string(6) "online"
Czas trwania
od 9:00 do 14:00 (w tym przerwy)
Typ szkolenia

Online

Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.

Metodyka
  • dyskusja
  • prezentacja
  • wykład
Grupa docelowa

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby które pracują w jednostkach zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy Pzp zarówno początkujący jak również dla tych osób, którzy pragnął usystematyzować swoją wiedzę.

 

Prowadzący
Edyta Pietras

Od kilkunastu lat nieprzerwanie zajmuje się zamówieniami publicznymi zarówno dla zamawiających, jak również dla wykonawców.

więcej
Pobierz informacje o szkoleniu
Pobierz informacje o szkoleniu

Program

Dzień 1

10.03.2023 (Piątek)

Szacowanie wartości zamówienia – niezbędna czynność zamawiającego.

    • omówienie zasad szacowania oraz agregacji zamówień,
      • szacowanie dostaw,
      • szacowanie usług,
      • szacowanie robót budowlanych,
      • pokaz agregacji na obrazkach,
      • opcje i wznowienia czym są? I czy należy je uwzględnić przy szacowaniu.

SWZ podstawowy dokument zamawiającego:

    • co powinna zawierać SWZ,
      • jak powinien wyglądać opis przedmiotu zamówienia,
      • warunki udziału w postępowaniu,
      • wykluczenie wykonawców na podstawie art 108 oraz 109 ustawy pzp,
      • kryteria oceny ofert- jak je opisać zgodnie z zasadą efektywności ekonomicznej,
      • termin realizacji zamówienia – jak określamy,
      • jakie zapisy powinien zawierać projekt umowy.

Wszczęcie postępowania:

    • wszczęcie postępowania na platformie e-zamówienia,
    • omówienie podstawowych kroków w jaki sposób zarejestrować postępowanie oraz wszcząć postępowanie na platformie e-zamówienia,
    • zadawanie pytań przez wykonawców i udzielenie odpowiedzi przez zamawiającego.

Badanie ofert:

    • badanie ofert- co należy sprawdzić w pierwszej kolejności-tworzenie rankingu ofert,
    • omyłki rachunkowe, pisarskie, inne omyłki- jaka jest różnica w ocenianiu poszczególnych omyłek,
    • badanie podpisów elektronicznych,
    • czy potrzebne są raporty z weryfikacji podpisów,
    • w jaki sposób badamy podpisy zaufane, kwalifikowane czy osobiste,
    • programy do weryfikacji podpisów elektronicznych.

Sesja pytań i odpowiedzi.

 

Program szkolenia jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Czas omówienia poszczególnych punktów programu zależny jest od liczby osób biorących udział w szkoleniu.

Lokalizacja

Lokalizacja

Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu online:
  • 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 07-03-2023)
  • 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 07-03-2023)

Wykonawca nie jest płatnikiem VAT

Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
  • certyfikat (wer. elektroniczna)
  • materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)

Szkolenie zostało zrealizowane lub jest nieaktywne

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą:

www.goldentraining.pl/szkolenia-otwarte