Baza wiedzy – Strona 2 – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Baza wiedzy
Zapraszamy do lektury artykułów przygotowanych przez ekspertów współpracujących z goldentraining.pl
autor: Radosław Hancewicz

Wraz z ich rozwojem uświadamiamy sobie jednak coraz więcej problemów w ich stosowaniu. Tych problemów jest wiele, ale kluczowym jest zadawane w wielu instytucjach pytanie „po co je w ogóle robimy?” albo „jeśli je już robimy, to co zrobić, żeby nie były one fikcją?” W służbie cywilnej oceny okresowe są powszechne od 2009 r. Dokonuje […]

autor: Tomasz Dąbrowski

Zwłaszcza w aspekcie motywowania pozafinansowego. Podczas szkoleń rozwijane są praktyczne umiejętności motywowania, które uznawane są za sprawdzone i skuteczne. Dlaczego wiedza i umiejętności wynoszone ze szkoleń nie zawsze działają w praktyce? „Cel – Pal” czy „Pal – Cel”? Jeżeli motywujemy „ponieważ motywowanie jest ważne”, a nie dlatego, że wiemy, dokąd nas to ma zaprowadzić – […]

autor: Joanna Zwolińska

Być może też dlatego, że sama koncepcja zarządzania wiedzą stała się popularna, ale głównie dlatego, że korzyści wynikające z jej realizacji zaczynają być coraz bardziej widoczne. Biznes już od dawna podkreśla znaczenie zarządzania wiedzą w podnoszeniu konkurencyjności firmy, ograniczaniu kosztów działalności, zwiększaniu efektywności pracy itp. Czy zarządzanie wiedzą może być zatem interesujące dla urzędu? Jak […]

autor: dr Anna Zaroda – Dąbrowska

Dlaczego dział szkoleń/kadr w urzędzie powinien być zainteresowany badaniem satysfakcji klienta? W organizacjach, w których komórki HR (działy kadr/szkoleń) aspirują do roli partnera strategicznego, działania przez nie podejmowane powinny koncentrować się na zwiększeniu efektywności i spójności polityki personalnej w odniesieniu do celów organizacji. Budowanie strategii zarządzania personelem umożliwiającej realizację celów organizacji osiągane jest wówczas poprzez […]

Nasi zadowoleni klienci

Do góry