
Wraz z ich rozwojem uświadamiamy sobie jednak coraz więcej problemów w ich stosowaniu. Tych problemów jest wiele, ale kluczowym jest zadawane w wielu instytucjach pytanie „po co je w ogóle robimy?” albo „jeśli je już robimy, to co zrobić, żeby nie były one fikcją?” W służbie cywilnej oceny okresowe są powszechne od 2009 r. Dokonuje […]
Zwłaszcza w aspekcie motywowania pozafinansowego. Podczas szkoleń rozwijane są praktyczne umiejętności motywowania, które uznawane są za sprawdzone i skuteczne. Dlaczego wiedza i umiejętności wynoszone ze szkoleń nie zawsze działają w praktyce? „Cel – Pal” czy „Pal – Cel”? Jeżeli motywujemy „ponieważ motywowanie jest ważne”, a nie dlatego, że wiemy, dokąd nas to ma zaprowadzić – […]
Być może też dlatego, że sama koncepcja zarządzania wiedzą stała się popularna, ale głównie dlatego, że korzyści wynikające z jej realizacji zaczynają być coraz bardziej widoczne. Biznes już od dawna podkreśla znaczenie zarządzania wiedzą w podnoszeniu konkurencyjności firmy, ograniczaniu kosztów działalności, zwiększaniu efektywności pracy itp. Czy zarządzanie wiedzą może być zatem interesujące dla urzędu? Jak […]
Dlaczego dział szkoleń/kadr w urzędzie powinien być zainteresowany badaniem satysfakcji klienta? W organizacjach, w których komórki HR (działy kadr/szkoleń) aspirują do roli partnera strategicznego, działania przez nie podejmowane powinny koncentrować się na zwiększeniu efektywności i spójności polityki personalnej w odniesieniu do celów organizacji. Budowanie strategii zarządzania personelem umożliwiającej realizację celów organizacji osiągane jest wówczas poprzez […]
Nasi zadowoleni klienci
- Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013 - 2025 Golden Training
- Tel: 536 000 456
- Email: szkolenia@goldentraining.pl