Język migowy – Golden Training
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Zgadzam się
Język migowy
Kursy języka migowego, szkolenia z zakresu doskonalenia języka migowego i obsługi klientów z niepełnosprawnościami.

1 kwietnia 2012 roku weszła w życie Ustawa o języku migowym i innych środkach wspierania komunikowania się, zgodnie z którą osoby zatrudnione w instytucjach publicznych, służby ratowniczo-interwencyjne oraz zakłady opieki zdrowotnej są zobowiązane do zapewnienia wsparcia niesłyszącym w pokonaniu istniejących barier komunikacyjnych.

Język migowy – jest językiem naturalnym charakteryzującym się użyciem kanału wzrokowego, a nie audytywnego. Jest to język wizualno-przestrzenny, w którym na komunikat składają się znaki manualne, mimiczne oraz ruchy wykonywane głową czy tułowiem.

Języka migowego warto się uczyć. Pozwala to nie tylko na zrozumienie osób niesłyszących, które charakteryzują się odrębną kulturą i językiem. Język narzuca nam pewien sposób myślenia i postrzegania świata. Nauka języka obcego (a takim jest też dla większości język migowy) poszerza nasze horyzonty, otwiera nas na inne kultury, ale przede wszystkim buduje wizerunek organizacji otwartej na swoich klientów.

Ponadto badania wykazują, że nauka języka migowego wpływa pozytywnie na rozwój dzieci, na ich wyobraźnię przestrzenną, pamięć i koncentrację a także rozwój ruchowy i intelektualny.

W ramach naszej propozycji znajdują się:

  • Kurs 1 stopnia
  • Kurs 2 stopnia
  • Kurs 3 stopnia
  • Stacjonarne, wyjazdowe
  • Otwarte, zamknięte
  • Dzienne, wieczorowe i weekendowe
  • Tłumaczenie szkoleń i konferencji na język migowy
  • Szkolenia doskonalące język migowy
  • Szkolenia z obsługi osób niepełnosprawnych

Aktualny kalendarz kursów i szkoleń z zakresu języka migowego znajduje się w sekcji szkoleń otwartych >>proszę kliknąć tutaj<<

W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji
Kornelia Jeleń
Tel. kom. 604 516 124
E-mail: kj@goldentraining.pl

Nasi zadowoleni klienci

Do góry