
Piątek


Cel
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych standardów tworzenia efektywnych zespołów i zarządzania nimi ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, konfliktu i zmiany w zespole.
Oprócz omówienia podstawowych założeń związanych z komunikacją w zespole przedstawiony zostanie problem konfliktu, efektywnego zarządzania zespołem oraz zarządzania zmianą w organizacji.
Ważne! Aby w pełni oddać charakter szkolenia stacjonarnego (na sali) zalecamy, aby uczestnicy posiadali aktywną kamerę i mikrofon podczas szkolenia.
Czas trwania
Typ szkolenia
Online
Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym (na żywo) za pomocą platformy online.
Metodyka
- burza mózgów
- case studies
- ćwiczenia grupowe
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
- techniki multimedialne
- warsztat
- wykład
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej chcącej wzbogacić i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie budowy skutecznego zespołu i funkcjonowania w zespole oraz do wszystkich podmiotów zainteresowanych tematyką szkolenia.
Prowadzący
Wysokiej klasy trener i konsultant. Psycholog z doświadczeniem menadżerskim. Rekomendowana przez instytucje rządowe (m.in. „Najlepszy trener w służbie cywilnej 2003 r.”), samorządowe i wymiaru sprawiedliwości.
więcejPolecamy również
03.04.2023 | Vademecum dyrektora | Online | Agnieszka Pilińska-Kępowicz | Rekrutacja w toku |
26.12.2023 29.12.2023 |
Skuteczna rekrutacja i selekcja w służbie cywilnej | Online | Agnieszka Pilińska-Kępowicz | Rekrutacja w toku |
28.12.2023 29.12.2023 |
Efektywne przywództwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi | Online | Agnieszka Pilińska-Kępowicz | Rekrutacja w toku |
29.12.2023 | Zarządzanie generacjami BB, X, Y i Z/C | Online | Agnieszka Pilińska-Kępowicz | Rekrutacja w toku |
29.12.2023 | Zarządzanie talentami w administracji publicznej | Online | Agnieszka Pilińska-Kępowicz | Rekrutacja w toku |
Program
Dzień 1
29.12.2023 (Piątek)
Budowanie zespołu:
-
- zespół – definicja,
- cechy skutecznego zespołu,
- zespół w organizacji,
- etapy tworzenia zespołu,
- rola lidera w zespole.
Zarządzanie zespołem:
-
- ocenianie (system oceny i jego profesjonalne wdrożenie, właściwe dokonywanie oceny, najczęściej popełniane błędy, obiektywizm oceny),
- rozwijanie pracowników i motywowanie (ścieżki rozwoju – czy spełniają swoją funkcję, kiedy pracowników rozwijać i jak?).
Zarządzanie a skuteczne delegowanie zadań:
-
- delegowanie zadań,
- 7 stopni delegowania zadań,
- jakie zadania delegujemy,
- jak wyznaczamy priorytety,
- cechy dobrego zadania,
- motywowanie a delegowanie,
- najczęściej popełniane błędy.
Komunikacja międzyludzka w zespole – założenia zasady:
-
- kto z kim się komunikuje i dlaczego,
- formy komunikowania,
- przyjazna organizacja – założenia zasady.
- omówienie podstawowych elementów komunikacji niewerbalnej,
- omówienie podstawowych elementów komunikacji werbalnej,
- bariery komunikacyjne w zespole,
- najczęściej popełniane błędy komunikacyjne,
- standardy komunikacji w organizacji.
Konflikt w zespole:
-
- konflikt – podstawowe definicje,
- techniki rozwiązywania konfliktów,
- rola przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- praca w zespole ukierunkowana na rozwiązanie konfliktu,
- profilaktyka i przeciwdziałanie pojawieniu się konfliktów.
Zarządzanie zmianą:
-
- źródła i motory zmian,
- teorie zmian,
- rekcje człowieka na zmiany,
- rola lidera w procesie wprowadzania zmian.
Strategia wdrożenia zmian w organizacji:
-
- budowa systemu umożliwiającego wdrożenie określonej zmiany w organizacji.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Lokalizacja
Lokalizacja
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomocą platformy do szkoleń online/konferencji. Szkolenie online realizowane jest na żywo w wyznaczonym dniu i godzinach.
Koszt
Koszt udziału w szkoleniu online:
- 499 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych do 26-12-2023)
- 599 zł (dot. zgłoszeń i rezerwacji dokonanych po 26-12-2023)
Wykonawca nie jest płatnikiem VAT
Koszt udziału w szkoleniu online obejmuje:
- certyfikat (wer. elektroniczna)
- materiały szkoleniowe (wer. elektroniczna)
formularz

wszystkie dane

zgłoszenie


